Jeg er en av de som setter meg fast i rutinbobla mi og klarer ikke se nye ting... Så da er jeg så heldig at jeg har en superflink mann som snapper meg ut av og til...
I dag da de våknet 06:15 var jeg suuuuuperstressa over at dem ikke våkna 07[:o][:o][:o][:D]
Og Johan gikk ned og tok dem opp mens jeg lagde de 90 ml med melk jeg har gjort i evigheter... Men så var vi tom for frokost (til oss selv), så jeg kjørte ut til butikken for å handle.
Da jeg kom hjem hadde Johan gitt dem youghurt og han lagde skive med leverpostei til dem, og de spiste alt!![:-][8|]
Og nå har jeg verdens mest glade unger på gulvet som leker alene sammen uten å henge i beina mine[8|]
Noen andre som må tenke utenfor bobla si noen ganger....?
-----------------------
Må bare tilføye at Johan laget forslag til ny leggerutine som hørtes super ut!
Han er flink han mannen min altså....[:(][:)]
I dag da de våknet 06:15 var jeg suuuuuperstressa over at dem ikke våkna 07[:o][:o][:o][:D]
Og Johan gikk ned og tok dem opp mens jeg lagde de 90 ml med melk jeg har gjort i evigheter... Men så var vi tom for frokost (til oss selv), så jeg kjørte ut til butikken for å handle.
Da jeg kom hjem hadde Johan gitt dem youghurt og han lagde skive med leverpostei til dem, og de spiste alt!![:-][8|]
Og nå har jeg verdens mest glade unger på gulvet som leker alene sammen uten å henge i beina mine[8|]
Noen andre som må tenke utenfor bobla si noen ganger....?
-----------------------
Må bare tilføye at Johan laget forslag til ny leggerutine som hørtes super ut!
Han er flink han mannen min altså....[:(][:)]