Nye rutiner?

Regan

Forumet er livet
Jeg er en av de som setter meg fast i rutinbobla mi og klarer ikke se nye ting... Så da er jeg så heldig at jeg har en superflink mann som snapper meg ut av og til...

I dag da de våknet 06:15 var jeg suuuuuperstressa over at dem ikke våkna 07[:o][:o][:o][:D]
Og Johan gikk ned og tok dem opp mens jeg lagde de 90 ml med melk jeg har gjort i evigheter... Men så var vi tom for frokost (til oss selv), så jeg kjørte ut til butikken for å handle.
Da jeg kom hjem hadde Johan gitt dem youghurt og han lagde skive med leverpostei til dem, og de spiste alt!![:-][8|]
Og nå har jeg verdens mest glade unger på gulvet som leker alene sammen uten å henge i beina mine[8|]

Noen andre som må tenke utenfor bobla si noen ganger....?

-----------------------

Må bare tilføye at Johan laget forslag til ny leggerutine som hørtes super ut!

Han er flink han mannen min altså....[:(][:)]

he he he he er litt sånn her og.

Når Tony står opp med han så får han grøt først så melk litt seinere, når det er meg så er det omvendt, så da kjefter jeg litt på han for han har rotet i rutinene. Men det går jo fint, er bareje som blir litt sånn stresset når det ikke skjer sånn som det alltid har skjedd.

Men ellers så har jeg blitt vant med at han kan våkne 05.50 og han kan våkne 07.30.

Er ikke alltid like lett å sprekke den bobblen og få nye innputt

Jeg var superstressa en periode. MÅTTE sove da og da, spise da og da osv..
Nå tar vi ting som det kommer.
Eneste jeg stresser over er den siste blunden, våkner han for tidlig blir ettermiddagen et h*******...[:'(]

Ja, jeg har merka at jeg slakker litt mere på når de sover og når de spiser, nå kan det hende jeg har slingring på en halvtime, før stod jeg klar med sekundviseren.

Nå kan det hende jeg deler opp en blund i to deler, og det er syyyyyyyykt crazy assa, hahaha.... Gad...

Godt å høre at dere også kjefter på mennene deres... Jeg blir gal om Johan legger dem litt før eller har dem oppe lenger enn det dem pleier (vi snakker minutter, hehe...)

jeg var sånn jeg også.. han skulle ha mat da og da. sove da og da.. 
bade før frokost, skulle være i seng kl 8.
men nå er det ikke sånn. nå kan jeg legge han kvart over 8..
mamma og venninnen min syns jeg hadde for mye rutiner.

når mamma skulle passe han skrev jeg ned på en lapp når han skulle ha mat og når han skulle legge seg.. hehe

he he he blir litt kjefting om han ikke vet når han la Oliver eller han ikke vet hvor lenge han sov.
Da mister jeg fullstendig kontroll og føler hele dagen er fucket[:D]

Men som alltid så får vi han i seng på kvelden og han sover natten gjennom[:)]

Har ikke en rutineboble..[&o]

lever vel i en rutineboble eg og av og til..og ja eg blir stressa når noe ikke går slik som det pleier å gå. Men det har blitt litt bedre nå i det siste da.. eg klare å slappe litt mere av og ta det litt som det kommer... men eg kjenner eg får litt panikk når rutina blir helt skeis...[8|]

Jeg var sånn, men har roet meg! Men for dere som har tvillinger så går sikkert dagen litt lettere hvis man har ordentlige rutiner vil jeg tro, så jeg skjønner at du er stuck i bobla!

Vi er midt inni en sånn bytte- rutine- sak og det stresser meg bittelitt, for jeg vet liksom ikke helt hva han vil hvis han plutselig er misfornøyd!
Men gjør så godt jeg kan! Hehe[:D] Jeg også har en tendens til å sette meg fast i mengdene per måltid. Og nå spiser han dobbelt så mye som for et par uker siden, ordentlig uvant, men helt greit[:D][:D] (har jo sett at jeg har gitt han lite mat i forhold til andre som er like gamle eller er yngre, iallefall i venneflokkken)

Har sånn ca null rutiner, men det funker som bare pokker. Står opp når han våkner(ca08-09), spiser da ca hver 3-4 time utover dagen. Sover når han vil, vanligvis 1-2 korte blunder. Legger han 1930-2000 og sover da hele natten.

har sånn ca rutiner her, for han våkner jo ikke samme tid hver dag[:'(] men spiser likevel til samme tid og ligger seg for natten hver dag rundt klokken 19

ORIGINAL: Julibaby og meg

ORIGINAL: lihhhnn

jeg var sånn jeg også.. han skulle ha mat da og da. sove da og da.. 
bade før frokost, skulle være i seng kl 8.
men nå er det ikke sånn. nå kan jeg legge han kvart over 8..
mamma og venninnen min syns jeg hadde for mye rutiner.

når mamma skulle passe han skrev jeg ned på en lapp når han skulle ha mat og når han skulle legge seg.. hehe

Det kan jeg også lett gjøre... veldig lett.
Har gjort det faktisk...

Sånn gjør jeg og når han skal på overnatting[:D]

Back
Topp