nye rutiner...

endelig75

Glad i forumet
jaja - da var "kapitelet med to lurer om dagen" over for vår del... vi prøvde såvidt å venne han til "barnehage" rutine her - og den tok han 100% fra første dag. -så nå soves det kun en gang - midt på dagen (mellom 11 og 12) og halvannen til to timer. det er jo forsåvidt greit med tanke på at det blir barnehage fra neste mandag - men det er litt rart og - når en "epoke" er over... [8|]

store gutten min.... jammen ikke mye baby igjen.. jeg prøver til og med å slutte å kalle han baby... hehe - jaja - det kommer nye og sikkert like gode/spennende (kanskje til og med mer spennende...) tider! livets gang.. blir tydelig når man får barn...

Det samme gjør vi også! Godt å ha den rutinen i boks når de skal begynne i barnehagen! Er jo store barn nå! [&:] hehe! På mandag er det en uke til Solveig skal begynne i barnehagen!

Når skal Oskar begynne?

Det har ikke jeg tenkt på engang jeg, men det virket som om det var helt greit med to lurer i barnehagen, og er det ikke det så blir nok rutinene hennes snudd om når hun kommer igang der for fullt allikevel

her er vi i en mellomfase for tiden. av og til trenger hun en og av og til trenger hun to lurer til dagen. regner med at de driller inn sin rutine i barnehagen uansett, så det går helt sikkert ganske bra.

ORIGINAL: ACtrine*

Det samme gjør vi også! Godt å ha den rutinen i boks når de skal begynne i barnehagen! Er jo store barn nå! [&:] hehe! På mandag er det en uke til Solveig skal begynne i barnehagen!

Når skal Oskar begynne?

hihi - da begynner de samtidig! :) oskar begynner og neste mandag (20). [:D]

jeg lurte også litt på det, om jeg skulle gjøre noen endringer hjemme før hun begynte. Nå har jeg prata med de i barnehagen og de sier at jeg bestemmer hvordan rutinene skal være. Hvis hun trenger to lurer er det helt greit, hun er jo så liten fortsatt. Jeg syns det er med skrekkblandet fryd at hun begynner nå. uff.

Back
Topp