Nye puter til ektorp?

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Sambo kom stolt hjem med to brukte Ektorp sofaer.. En 2-seter og en 3-seter sovesofa.. Har aldri vært noe glad i brukte sofaer (går greit med andre ting, vet ikke hvorfor..) Tok av trekkene, og putene inni er ikke spesielt fine [:-]

Så er det noen som vet om man får kjøpt sitteputene og ryggputene løse på Ikea? Ser ikke at de ligger på nettsidene deres...

Det tror jeg ikke, men mulig det kan bestilles, om du går i bytte og retur avd. der kan det bestilles endel forskjellige ting:) er ikke 100% sikker på om det går, men verdt ett forsøk:)

Eller spør på IKEA norge sin side på facebook[:D]

Skjønner det!
Jobber på IKEA i Bytte å retur, kan sjekke i morra når jeg skal på jobb for deg, om jeg husker det:)

Nei, i Kristiansand[:)]

Skal prøve å huske det[:D]

Så oppdaterer jeg bare i denne tråden på kvelden i morra[:D]

Hei[:D]

Da har jeg sjekket opp i det, og det er desverre ikke mulig å bestille nye puter....[&:] Håper du finner en løsning[:)]

ORIGINAL: lillemy2000

Hei[:D]

Da har jeg sjekket opp i det, og det er desverre ikke mulig å bestille nye puter....[&:] Håper du finner en løsning[:)]

Flott at du tok deg bryet med å sjekke det opp [:D] Du er virkelig snill! Får finne en annen løsning, mulig jeg selger de videre og kjøper nye sofaer i stedet [:)]

Back
Topp