Nye prøvere :)

LucieKarina

Andre møte med forumet
Hei.
Gammel bruker med nytt nick. Var med i barselforum for 2011, så jeg har en sønn på snart 5 år <3
Ny mann kan ikke få barn, så vi har akkurat tatt kontakt med Riksen om prosessen fremover nå.
Det jeg lurer litt på nå, er hvor mange har barn fra før og blitt gravide med assistert og hvor mange forsøk ble det?

Hei.
Gammel bruker med nytt nick. Var med i barselforum for 2011, så jeg har en sønn på snart 5 år <3
Ny mann kan ikke få barn, så vi har akkurat tatt kontakt med Riksen om prosessen fremover nå.
Det jeg lurer litt på nå, er hvor mange har barn fra før og blitt gravide med assistert og hvor mange forsøk ble det?

Hei.
Vi passer ikke helt i den beskrivelsen din men jeg svarer likevel.
Mannen kunne ikke gjøre meg gravid så vi hadde prøverør i slutten av 2013 og ble gravide på første forsøk. Jeg hadde da aldri vært gravid før det.
Det er mye større sjanse for å lykkes når det kun er mannen det er noe gærent med å fordi du har barn fra før av i tillegg skal det nok mye til for at dere ikke skal lykkes.

Tusen takk for svar:)
Det betrygget litt i hvertfall!
Er ikke bekymret for å verken miste eller at det ikke skal gå, men frykten er der jo uansett.
Krysser bare fingrene for at ventetiden på Riksen ikke blir så lang:) noen som vet noe om den?

Tusen takk for svar:)
Det betrygget litt i hvertfall!
Er ikke bekymret for å verken miste eller at det ikke skal gå, men frykten er der jo uansett.
Krysser bare fingrene for at ventetiden på Riksen ikke blir så lang:) noen som vet noe om den?
De sa til meg på riksen at om dette forsøket ikke går blir det ny fersk. Da er det ikke noe ledig før mars-april. Det er 2 uker siden.

Vil tro du kanskje må vente til april-mai dessverre? Men jeg kan jo ikke si 100%

Samme her mannen kunne ikke gjøre meg gravid uten hjelp. Har ikke barn fra før men ble ikke påvist noen feil. I dag har jeg 6 dager til termin. Vi klarte det bra på første forsøk. Men ikke gi opp om det ikke skulle gå så bra med en gang:)

Back
Topp