Nye Nestle grøtboksene

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Noen som skjønner seg på dem? Noen som vil filme med tlf sin og sende meg filmsnutt om hvordan man får åpnet de og brukt de?

Jeg er heeeeeeelt på vidda tydeligvis. Har fulgt instruksjon med 2 bokser jeg kjøpte samtidig. Den første fikk jeg åpnet greit.. og brukt en gang. Men nå kommer bare alt ut og jeg heller over hele benken. Boks nr to ble helt feil med en gang og jeg har den på høykant med skje nedi for å få ut. Hele benken er full av grøtpulver og jeg føler meg generellt rimelig ubrukelig akuratt nå.

Du skal åpne dei nett som du åpner ein mjelkekartong, viss det seier deg noke ;-) Eg bomma også først og åpna lenger nede sånn at alt grøtpulveret datt ut når eg tømte :-p

Du drar plasten til den ene siden så det er en grønn prikk i det hullet på enden. Så åpner du pakningen som en melkekartong, og heller bare ut av den som en melkekartong. Er ikke så vanskelig :)

Kleo79 skrev:
Du drar plasten til den ene siden så det er en grønn prikk i det hullet på enden. Så åpner du pakningen som en melkekartong, og heller bare ut av den som en melkekartong. Er ikke så vanskelig :)

Mhm, akkuratt slik ja!

Syns de er helt geniale jeg :)

Melkakartong? en melkekartong har jo ikke stiplalinje inn og under.... Må man åpne det på toppen først da eller? På en melkekartong er det jo ikke papp vippa over på toppen som denne boksen. Hvor vanskelig kan det være liksom....... gaah

TonjeJenta skrev:
Melkakartong? en melkekartong har jo ikke stiplalinje inn og under.... Må man åpne det på toppen først da eller? På en melkekartong er det jo ikke papp vippa over på toppen som denne boksen. Hvor vanskelig kan det være liksom....... gaah

Det var den stipla linja eg også bomma på, men den skal du ikkje tenke på. Du drar den kvite delen som er på toppen bakover sånn at det kommer fram ein grønn prikk istadenfor ein raud prikk. Deretter er det samme opplegg som på ein mjelkekartong.. Vanskelig å forklare :-p

Liker de, men de plast tingene bare dette av :P

Back
Topp