NYE NABOER!!

anjuk

Elsker forumet
Jeg må bare fortelle dere om de nye naboene våre, jeg blir sååååå provosert.
De bor rett ovenfor oss, jeg kan ligge i senga og se dem på verandan. Og den buker de ofte, veeeeeldig ofte!!!! Og kan dere gjette til hva???? Ja de sitter hvert tiende minutt og røyker!!!!![:@][:@][:@][:@]Greit nok det sier dere kanskje, men for det første reagerer jeg på at de alltid tar med en liten ettåring ut, han leker der mens de røyker. Men så kommer det: dama er GRAVID!!! Hun har en stoooor mage, men har hørt at hun også er septemberdame, kan dere skjønne det??? Hun røyker altså hvert tilende minutt!!! Men så kommer det helt store: dama er også jordmor!!!!! Går det an da dere??? Blir skikkelig provosert jeg, og mannen, vet dere hva han er??? Barnelege!!!! Fine naboer!!! Hva synes dere??

Annerledes i Tyskland enn i Norge skjønner jeg! Hørtes helt forferdelig ut..!! Stakkars barn sier bare jeg..!! [:@]

egentlig er jo tyskere VELDIG ops på svangerskap og fødsel, alt skal være så naturlig så mulig....men dette må vist være et pussig eksemplar......[:@][:@][:@]

Kommer det ikke litt ann på miljøet? Min familie er sånn typiske grønne med fotformsko og helios i hele huset. kusinen min fra Tyskland var på besøk ei uke for en stund siden. Hun jobber på sykehus. Der røyker halvparten av de ansatte.

Det jeg var mer overrasket over var at kvinnene i de fleste tilfeller ikke ammet, det var bare et fenomen blant de som skulle være så naturlige... [8|]

Kommer det ikke litt ann på miljøet? Min familie er sånn typiske grønne med fotformsko og helios i hele huset. kusinen min fra Tyskland var på besøk ei uke for en stund siden. Hun jobber på sykehus. Der røyker halvparten av de ansatte.

Det jeg var mer overrasket over var at kvinnene i de fleste tilfeller ikke ammet, det var bare et fenomen blant de som skulle være så naturlige...

Det kan godt hende det er sånn, men jeg har aldri hørt det......KJenner ingen som ikke ammer, kjenner mange som ikke vil benytte smertestillende under fødsel, for å få det så naturlig så mulig....Men nå bor jo kanskje jeg i et veldig "grønt" område da.....Har hørt at kvinner i Frankrike ikke ammer, fordi de vil så fort som mulig tilbake til sin figur.....Men, men, man er jo froskjellige, men provosert blir jeg iallefall....

ORIGINAL: anjuk
Jeg må bare fortelle dere om de nye naboene våre, jeg blir sååååå provosert.
De bor rett ovenfor oss, jeg kan ligge i senga og se dem på verandan. Og den buker de ofte, veeeeeldig ofte!!!! Og kan dere gjette til hva???? Ja de sitter hvert tiende minutt og røyker!!!!![:@][:@][:@][:@]Greit nok det sier dere kanskje, men for det første reagerer jeg på at de alltid tar med en liten ettåring ut, han leker der mens de røyker. Men så kommer det: dama er GRAVID!!! Hun har en stoooor mage, men har hørt at hun også er septemberdame, kan dere skjønne det??? Hun røyker altså hvert tilende minutt!!! Men så kommer det helt store: dama er også jordmor!!!!! Går det an da dere??? Blir skikkelig provosert jeg, og mannen, vet dere hva han er??? Barnelege!!!! Fine naboer!!! Hva synes dere??

ORIGINAL: bæibi

Det jeg var mer overrasket over var at kvinnene i de fleste tilfeller ikke ammet, det var bare et fenomen blant de som skulle være så naturlige... [8|]

Sære!! Skulle tro at man visste bedre!!

Grrr, så utrolig uansvarlige mennesker [:@][:@][:@]. For min del kan folk røyke det de bare orker så lenge de ikke utsetter småbarn (og ufødte) for røykinga. Ungene har jo ingenting de skulle ha sagt. Stakkars små.

Back
Topp