Nye meitaier og knerten seks måneder

lenemor

Forumet er livet
Ja, det er tid for skrytebilder igjen. Som dere vet var August plutselig seks måneder gammel, og halvtåringen poserte villig vekk for en ivrig hobbyfotografmamma

I dag fikk jeg endelig de nye meitaiene - de var nydelige, og August syntes det var stilig å prøve den minste

Storesøster er helt i hundre om dagen - her er det gatekjøkken dagen lang.... gatekjøkken i forståelsen; søle og sand skrapes opp i bøtter og kar og serveres som suppe, kake og is:

Og sist, men ikke minst, må jeg vise frem de nydelige blomstene vi fikk fra Silje a med familie - tusen takk igjen!

Se her ja! Så stor August er blitt! herlig sjarmør!

Morsomt med gatekjøkken!

Flotte bilder, så stor og fin han er blitt [:D][:D] Tiden flyr må jeg si[:D]

Fine bilder og en skjønn liten gutt [;)][:D]. Kjempefin blomst og da [:)]

Gratulerer med 6 mnd August! [:D]
Han er veldig lik på storesøstera si gitt.. [:D]

Åhh så nydelig August er og så stor han har blitt[:)] Han er veldig lik Johanna synes jeg. Så fine meitaier[:D] De har du ventet på også har jeg skjønt[8D] Jeg har aldri brukt det til Mina, så jeg har ingen erfaring med slike selv. Men de ser veldig fine ut..Hvor lenge man kan bruke sånne??

ORIGINAL: oslojente1980

Åhh så nydelig August er og så stor han har blitt[:)] Han er veldig lik Johanna synes jeg. Så fine meitaier[:D] De har du ventet på også har jeg skjønt[8D] Jeg har aldri brukt det til Mina, så jeg har ingen erfaring med slike selv. Men de ser veldig fine ut..Hvor lenge man kan bruke sånne??

De største kan man egentlig bruke så lenge man kan bære... jeg bar Johanna sist da hun var over to år - og kunne sikkert båret lenger hadde jeg ikke blitt dårlig da jeg ble gravid igjen. De to jeg kjøpte nå er litt forskjellige, da selve bærepanelet (det store flate stykket) er mindre på den blomstrete, den er til baby men kan brukes opp til 18 kilo... har faktisk sett bilder av 6-åring i mt... de kan også bli slitne på tur...

Så herlige bilder....måtte le av modell-August som er så flink til å smile på bildene....

Kult med gatekjøkken da!

Så nydelige bilder av sjarmtrollene dine. August har blitt så stor gutt, tenk 6 mnd

ja, de er så like at det nesten er litt skummelt noen ganger.... Johanna hadde en del mer hår da, og var veldig mørk, men ellers er de prikk like

Så utrolig herlig da og jeg må si meg enig med mange over meg her; de er veldig like[:D]

ORIGINAL: Råsa Muffin!

Så fine bilder [:D] Utrolig nydelige barn dere har asså [:D]
Og flotte blomsten fra Silje a [:D]

Back
Topp