• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Nye magebilder

Hanne79

Elsker forumet
Nye magebilder fra tvillingmammen som lurer på hvor stort det kommer til å bli. Lagt inn i fotoalbummet mitt, og på avataren. Er fra i dag, uke 29+3.

Så fin magen din er.... Blir spennende å se hvor det ender[;)]

[:D] Kjempe fin mage [:D]

Kjempe fin mage [:D] Jeg er så glad i gravidmager. Gleder meg til jeg selv får en jeg kan kose med [:)]

[:D]Nydelig mage du har Hanne79[:D]...
Så stor og flott, og likevel ikke strekkmerker[&:], har du noen så skjuler du dem jammen mye bedre enn jeg hadde fått til[;)]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

[:D]Nydelig mage du har Hanne79[:D]...
Så stor og flott, og likevel ikke strekkmerker[&:], har du noen så skjuler du dem jammen mye bedre enn jeg hadde fått til[;)]

Jeg har faktisk vært så heldig at jeg ikke har et eneste strekkmerke! Tror jeg bare er slik, fordi jeg har aldri hatt lett for å få dem, selv om jeg både har gått opp og ned i vekt. Så bank i bordet - kanskje jeg kan unngå dem?

Kan se sånn ut, ja [;)]

Kjempefint magebilde [:D] Og den kan bli myye større- hilsen tante til tvillinger [:D]

Fiin å stoor mage du har fått[:D]

Ojjj så FIIIN!!![:D]

Wow, ja misunner deg den strekkmerkefrie magen din.. FINE magen din! Skal se på albumet ditt snart jeg. [;)]

Klem!

Back
Topp