Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi kjøper ikke ny til vogna, for Oliver lå også på lammeskinn hele tiden. Vet ikke hvor vanskelig det er å bestille ny madrass til vogn jeg, men denne gangen får vi jo vinterbaby, så babyen blir aldri liggende rett på madrassen, blir jo pose + lammeskinn.MiniBolle2012 skrev:
Vi kjøpte Leander seng (se http://www.leander.com) til Oliver, den nydeligste senga som finnes - som følger med barnet til det er ca 7 år (vokser med barnet, samme konsept som Stokke sine, bare at Leander er finere ;)). Den skal Oliver få fortsette å ha, han har heller aldri verken kastet opp, bæsjet eller gulpet i senga, overmadrassen har bare blitt vasket for sikkerhetsskyld. Nå har vi kjøpt ny Leander seng til nybebisen (jippi!). Herlig med seng som følger barnet. Vi var veldig heldig siden vi fikk halv pris på den da vi var en av de 50 første i køen av nyåpning av Barnas Hus her i Tromsø! (3500 kr betalte vi). Heldig! Kjempegod helg til dere!Kat26 skrev:
Nei, skjønner det, det er jo dyrt selvfølgelig! Jeg hadde egentlig fraskrevet meg muligheten for å kjøpe den senga til nr 2 også, men når den kom til halv pris måtte man bare slå til ;) Men lurt å kjøpe ny madrass! Tusen takk :) Og kos deg som best :)) KlemmerKat26 skrev: