Nye møbler- lukt

Bolle3

Flørter med forumet
Kjøpt nye møbler+tepper fra ikea til to soverom og det lukter veldig fra de. Lufter godt, men eg har så sensitiv nase no og eg kjenner det river i nesen. Kan disse luktene være skadelig for babyen? Blir at eg oppholder meg litt i rommene, for driver å rydder og kaster litt der....

Kjøpt nye møbler+tepper fra ikea til to soverom og det lukter veldig fra de. Lufter godt, men eg har så sensitiv nase no og eg kjenner det river i nesen. Kan disse luktene være skadelig for babyen? Blir at eg oppholder meg litt i rommene, for driver å rydder og kaster litt der....

Tror ikke det er skadelig, men jeg har også plan om å montere møblene og slikt, en god stund før termin så det får luftet seg litt før babyen skal ta det i bruk :)

Vår sofa luktet helt sykt kjemisk når vi først fikk den. Tok en uke før det forsvant, men jeg satt ikke my i den for å si det sånn. Syntes det lukter helt forferdelig:yuck:

Back
Topp