***Nye Loer fra meg***

Lillemumma*KL

Forumet er livet
Her er litt av påskeproduksjonen min...
Ble je sinnsykt uklare bilder jeg tok men... æsj, de er mye finere i virkliheta... men pytt[:D]

så flink du e. her var det mye fint

ORIGINAL: VilSåGjerne

ja de var jo bare helt nydelig og stilig alle sammen!!! har tenkt litt på å lage sånn dine ord og tegninger LO'er, så da fikk jeg jo litt super flotte tips her[:D] takk skal du ha[:D] flotte mønster ark og farger du har brukt!!

ORIGINAL: cathrine2

ja de var jo bare helt nydelig og stilig alle sammen!!! har tenkt litt på å lage sånn dine ord og tegninger LO'er, så da fikk jeg jo litt super flotte tips her[:D] takk skal du ha[:D] flotte mønster ark og farger du har brukt!!

Tuuuusen takk...[:)][:)]

Ja det er jo litt artig å lage LOer som sier litt mer enn KUNN bildene[:)]

Så flotte de er, og den "dine ord" LO'en var jo bare knalltøff! Tror jeg må snike meg til å låne den ideen din der gitt[;)]

ORIGINAL: Asil

Her var det masse variert og flott!! Likte spesielt den med alle ordene hans! Herlig! Den tror jeg at jeg må lage en variant av!! [:)]

ORIGINAL: Tjukkebollepus

Så flotte de er, og den "dine ord" LO'en var jo bare knalltøff! Tror jeg må snike meg til å låne den ideen din der gitt[;)]

Tusen takk!
Ja jeg ble kjempe fornøyd med den... den er jo en lift da, på en måte, så er ikke heeelt min ide...men bare å bruke den[:D][:D]

Du e berre so utrulig flink !!! ELSKA stilen din, flotte fargar, stilige oppsett, enkelt og jordnært! Blei oppriktig rørt av "Dine ord" LOen du hadde laga, "Party, party" var også skikklig flott! Du har jammen våre produktiv!

ORIGINAL: Huldermamma

Du e berre so utrulig flink !!! ELSKA stilen din, flotte fargar, stilige oppsett, enkelt og jordnært! Blei oppriktig rørt av "Dine ord" LOen du hadde laga, "Party, party" var også skikklig flott! Du har jammen våre produktiv!

tusen tusen takk for det.... kjempe koslig å høre[:D][:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

Kjempefine!

Vanvittig bra bilde til høyre på den første. Den var bare så utrolig fint[:D]

ORIGINAL: ¤Gabriel`s mam¤

Kjempefine!

Vanvittig bra bilde til høyre på den første. Den var bare så utrolig fint[:D]

tusen takk for det=)

Back
Topp