Nye krav for å opprettholde tilgang til skjult?

Hva synes du om forslaget til C-tine da, solstråle90 ?

Jeg foreslår 20 innlegg, 1 uke karantene.
Pluss at vi ser litt bort fra reglene når det nærmer seg termin og i sommer. Innafor med at de som står i fare for å miste tilgang får beskjed så vi får mulighet til å rette opp. Så tror jeg dette blir bra :):)
 
Hva synes du om forslaget til C-tine da, solstråle90 ?

Jeg foreslår 20 innlegg, 1 uke karantene.
Pluss at vi ser litt bort fra reglene når det nærmer seg termin og i sommer. Innafor med at de som står i fare for å miste tilgang får beskjed så vi får mulighet til å rette opp. Så tror jeg dette blir bra :):)
Jeg svarte C-tine "Problemet har vært at flere av de som mistet tilgangen nå, også sto i fare for å miste tilgangen i desember - så de jevnt over egentlig har skrevet for få innlegg.

Og hva vil da "aktive" si? For hittil har 10 innlegg per mnd vært det som har blitt betegnet som aktiv."

Hvis det var det du siktet til?

Ellers så synes jeg det virker rimelig med 20 innlegg, 1 uke karantene (om dere da ikke er for strenge med meg på AKKURAT en uke - da jeg ikke er pålogget hver dag av diverse grunner) og ikke er noe strenge på regler fra midten av april til over sommeren (Typ til september?).
Og om noen står i fare for å miste tilgangen lager jeg en "heads-up"-tråd noen dager før man faktisk mister tilgangen, så man kan skravle seg inn igjen :)
 
Jeg svarte C-tine "Problemet har vært at flere av de som mistet tilgangen nå, også sto i fare for å miste tilgangen i desember - så de jevnt over egentlig har skrevet for få innlegg.

Og hva vil da "aktive" si? For hittil har 10 innlegg per mnd vært det som har blitt betegnet som aktiv."

Hvis det var det du siktet til?

Ellers så synes jeg det virker rimelig med 20 innlegg, 1 uke karantene (om dere da ikke er for strenge med meg på AKKURAT en uke - da jeg ikke er pålogget hver dag av diverse grunner) og ikke er noe strenge på regler fra midten av april til over sommeren (Typ til september?).
Og om noen står i fare for å miste tilgangen lager jeg en "heads-up"-tråd noen dager før man faktisk mister tilgangen, så man kan skravle seg inn igjen :)
Jeg tenker at om man har mistet tilgangen tidligere også, så bør man jo være klar over at det kan skje igjen dersom man ikke skriver 10 innlegg.

Forslag:
[emoji256] 2 uker karantene visst man blir "kastet ut" av skjult forum
[emoji256] 25 innlegg på åpent forum
[emoji256] 10 innlegg på skjult forum i løpet av én mnd for å beholde tilgangen

Jeg foreslår videre at vi tar pause fra kravet om 10 innlegg fra 1.april til 31.august, pga fødsel og den første barseltiden, og at dette trer i kraft igjen fra og med 1.september.

Enhver er selv ansvarlig for å opprettholde tilgangen på skjult forum [emoji6]
 
Kanskje vi kan lage en poll? Hvis det er mulig her inne? Jeg syna at også de som ikke har lyst til å oute meningen sin her skal få være med å bestemme, slik at det ikke blir bare et fåtall (hvorav flere er blant de som er rammet av reglene) som bestemmer regelendringer som gjelder for alle? Bare en tanke..
 
Jeg synes også at ti innlegg pr måned er helt innafor, men at vi går bort fra reglene fra april-september :) Og at man har to uker karantene og ca 20 innlegg på åpent forum for å skravle seg inn igjen. Syntes ikke dette er altfor mye å be om :) Og tusen takk for den flotte jobben du gjør Solstråle90! :)
 
Jeg synes også at ti innlegg pr måned er helt innafor, men at vi går bort fra reglene fra april-september :) Og at man har to uker karantene og ca 20 innlegg på åpent forum for å skravle seg inn igjen. Syntes ikke dette er altfor mye å be om :) Og tusen takk for den flotte jobben du gjør Solstråle90! :)

Enig med deg! :happy:
 
Kanskje vi kan lage en poll? Hvis det er mulig her inne? Jeg syna at også de som ikke har lyst til å oute meningen sin her skal få være med å bestemme, slik at det ikke blir bare et fåtall (hvorav flere er blant de som er rammet av reglene) som bestemmer regelendringer som gjelder for alle? Bare en tanke..
Godt poeng! Jeg kan prøve poll med alternativene i en ny tråd. Velger likevel at pollen ikke skal være anonym for å se at det faktisk bare er vi fra mai 2018 som stemmer.
 
Må en ha 50 innlegg på en viss tid for å komme inn på skjult? Eller bare over 50 innlegg? Førstegangs da, jeg har ikke vært der inne enda [emoji4]
 
Kanskje vi kan lage en poll? Hvis det er mulig her inne? Jeg syna at også de som ikke har lyst til å oute meningen sin her skal få være med å bestemme, slik at det ikke blir bare et fåtall (hvorav flere er blant de som er rammet av reglene) som bestemmer regelendringer som gjelder for alle? Bare en tanke..
Det ble en undersøkelse med kravene for å få tilbake tilgang - da det ser ut som at det er der det er flest alternativer og at flest her er enige om at 10 innlegg for å opprettholdes ikke er urimelig.
 
Må en ha 50 innlegg på en viss tid for å komme inn på skjult? Eller bare over 50 innlegg? Førstegangs da, jeg har ikke vært der inne enda [emoji4]
Hvis det er første gang er det ikke noen tid. Så lenge du i tillegg har vært medlem i én mnd og står på terminlisten.
 
Jeg synes også at ti innlegg pr måned er helt innafor, men at vi går bort fra reglene fra april-september :) Og at man har to uker karantene og ca 20 innlegg på åpent forum for å skravle seg inn igjen. Syntes ikke dette er altfor mye å be om :) Og tusen takk for den flotte jobben du gjør Solstråle90! :)

Signerer denne [emoji4]
 
Hvis det er første gang er det ikke noen tid. Så lenge du i tillegg har vært medlem i én mnd og står på terminlisten.

Oi, terminlisten ja. Der har jeg ikke skrevet meg opp enda[emoji28] får gjøre det nå da, og så vil jeg gjerne komme inn på skjult hvis jeg får lov [emoji4]
 
Jeg bruker ledetrådene for å komme inn på topp 100-listen [emoji12][emoji23][emoji23][emoji23] Men det føler jeg er innafor! Jeg har gått flere dager uten aktivitet på skjult forum, så er jeg innom ett par dager hvor det er masse nytt og jeg kommentere langt over 10[emoji12] Tror jeg da jeg teller ikke[emoji23][emoji23][emoji23]
Ah smart ja! Teller heller ikke...
 
Synes bare det er trist at man da kanskje må lyve eller skrive saker man ikke mener bare for å komme opp i antallet som kreves. Får jo ikke lyst til å lage en tråd om svarene bare er fake....
 
Synes bare det er trist at man da kanskje må lyve eller skrive saker man ikke mener bare for å komme opp i antallet som kreves. Får jo ikke lyst til å lage en tråd om svarene bare er fake....
Du trenger ikke å lyve om blant annet "hva gjør du nå?" "Hvor langt er du på vei?" Osv.. skjult forum er ikke noe spennende uansett om det faktisk ikke er aktive medlemmer der.
 
Skjønner ikke hvorfor det skal vær så strengt.

Jeg er inne daglig å sjekker og har ikke alltid behov for å skrive innlegg......
 
Skjønner ikke hvorfor det skal vær så strengt.

Jeg er inne daglig å sjekker og har ikke alltid behov for å skrive innlegg......
Ikke jeg heller. Men 10 innlegg på 30/31 dager synes jeg ikke er å betegne som strengt :) og er skrevet på 5 minutter i løpet av én dag ;)
 
Skal man skrive bare for å skrive da
Er mange ting man kan svare på for å klare å opprettholde kravet som lar det bli et aktivt forum.

Og om alle tenkte det samme at man bare leser uten å skrive noe hadde det jo ikke vært noe aktivitet på skjult forum i det hele tatt.

Om man ikke føler for å dele kan man likevel anerkjenne, kommentere o.l. det andre deler :) og da kommer det også en del innlegg som verken trenger å "Finnes opp" eller "lyve om".
 
Er mange ting man kan svare på for å klare å opprettholde kravet som lar det bli et aktivt forum.

Og om alle tenkte det samme at man bare leser uten å skrive noe hadde det jo ikke vært noe aktivitet på skjult forum i det hele tatt.

Om man ikke føler for å dele kan man likevel anerkjenne, kommentere o.l. det andre deler :) og da kommer det også en del innlegg som verken trenger å "Finnes opp" eller "lyve om".
Men kjære deg, jeg skriver jo alltid innlegg når jg har noe å komme med. Men jeg orker virkelig ikke skrive på tvang. Da kan jg like godt være ute.
 
Back
Topp