nye knotter og håndtak på kjøkkendører??

*Carine*

Elsker forumet
vi har et malt eldre kjøkken fra huseby, nå med ikea-knotter og håndtak (tror jeg)
Og nå har jeg lyst til å bytte ut knottene med slike:
Men hvilke håndtak bør jeg ha på dørene da? Noen som har bilder som kan vise kanskje?

Vi skal å ha sånne på skuffene på det nye kjøkkenet vårt.
På dørene har vi noe alla de her på dørene

Kjøpt på Biltema[;)]

de var egentlig fine, MEN idag er det en sånn lang stang så da blir det hull øverst... og siden jeg ikke vet hva de har malt med, så tror jeg jeg lager meg stor jobb om jeg ikke finner noe lignende, tror du ikke?

Har vært hos kjøkkenforhandeleren i dag, og da valgte vi sånne handtak som deg bare i sink, de på skapdørene er avlange runde

ORIGINAL: novembermams

Har vært hos kjøkkenforhandeleren i dag, og da valgte vi sånne handtak som deg bare i sink, de på skapdørene er avlange runde

avlange runde??

ORIGINAL: *Carine*

avlange runde??

haha, skjønte det var dårlig forklart når jeg skrev det, men vet ikke hvordan jeg skal forklare det.
Fant noen på ikea, som har den formen, men ikke lik ellers

avlange runde??

haha, skjønte det var dårlig forklart når jeg skrev det, men vet ikke hvordan jeg skal forklare det.
Fant noen på ikea, som har den formen, men ikke lik ellers

hehe ja da skjønner jeg. tror jeg får ta av et av håndtakene og se hvordan hullene under blir... så vurdere hva vi kan gjøre.
takk for tips [:D]

Jeg har de, og jeg har vanlige runde knotte på skapdørene. [:)] Kjøpte på biltema, samme farge/type, syns det ble veldig fint! [:D]

vi har et malt eldre kjøkken fra huseby, nå med ikea-knotter og håndtak (tror jeg)
Og nå har jeg lyst til å bytte ut knottene med slike:
Men hvilke håndtak bør jeg ha på dørene da? Noen som har bilder som kan vise kanskje?

vi har sånne på skuffene.. på dørene har vi knotter fra biltema i samme farge...

Back
Topp