Nye klær!

• Trådstarter Trådstarter lindat
  • Opprettet Opprettet
kanskje verdt en kikk da ja! :)

Så er det jo morro med shopping ikke minst! tok 24 timer fra jeg bestilte til den kom på døren, betalte 108 kr mer for det, men det var det verdt :D

Jeg handla på motherhood.com,såååå mye kult! Og mye billigere enn norske mammaklær.betalte 1800 for tre bukser(2 dongeri), en genser og 2 ammetopper,inkl frakt.

fant en del fint, men da mannen så at jeg ville bestille mammaklær bare kikka han dumt på meg... så jeg venter med å bestille til han har begynt på jobb igjen.. ;) Da kan jeg sitte uforstyrret mens prinsessen sover.

Har du fått de enda da? Eller har du handlet der før?

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Tror det blir toll på varer fra asos, jeg har alltid bestilt litt clutcher og slikt derfra, men alt under 200,- så jeg vet ikke sikkert :)

Tror det blir toll fra Asos ja, regningen kommer etterhvert :/ men fortsatt billig!!

Ja,det var skatter og avgifter,men de ble lagt til i kassa når jeg valgte "international checkout", greit å bli ferdig med det.

Sent from my ST21i using BV Forum mobile app

Har fått det ja, og har bestilt flere ganger uten toll..samma for den mywardrobe-siden.. bestillte en flott merkeveske derifra som gravidgave til meg selv , hehe! Den betalte jeg ikke toll på og den kostet mye mer enn 200.. Det blir jo tollet, men ikke i etterkant, det er bakt inn i prisen tror jeg :D

Må bare anbefale alle å gå innom asos.com og sjekke deres maternity klær! Handlet for 2500 og fikk så mye, de har masse på salg, og mye fint. Kan bruke dem uten å være gravid også :)
Hvordan er de i forhold til str.?Tenker da mest på buksene.

Back
Topp