Nye janus ullklærne*bilder*

mamat2prinsesser&4prinser

♡2007♡2009♡2012♡2018♡2021♡2023♡2026♡
VIP
Vi som prøver :)
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Septembertassene 2026
Fikk igår klærne jeg hadde bestilt fra sportmann.no:) fikk vasket de og prøvd de på for første gang idag:)
Kjøpte 3 Bodyer (satt ned fra 499 kr til 119 kr)og 2 Strømpebukser.

1360326710037.jpg

1360326726749.jpg

Herlige - er så kjekt med fargerike klær!

Takk:) Mhm, synes og farger er knall:p;):D Og gøy m forskjellige farger også, framfor bare blått:)

Kjempefine :) Fikk også lyst til å kjøpe..Men,har mer enn nok ull nå :)
Jeg kjøpte de fordi det var salg og at det var ull;) Har nesten ikke noe ull, så trengte absolutt det:)

Så flotte klær på en nydelig gutt;)

Takk, kjære du;) Vi kan og lage barn, vi september`jenter, det er sikkert og visst:D

Finingen :D:D
Har masse ull, men Asle tåler det jo ikke :eek:O_o

Finingen :D:D
Har masse ull, men Asle tåler det jo ikke :eek:o_O
Huff, så synd da! Du kan jo selge ullklærne og kjøpe han andre ting for det ;) Vet det er mange som selger ullklær til babyer på kjøp og salg sidene på facebook ;)

Huff, så synd da! Du kan jo selge ullklærne og kjøpe han andre ting for det ;) Vet det er mange som selger ullklær til babyer på kjøp og salg sidene på facebook ;)

Det blir vel donert bort til ei venninne av mannen min det også som alt annet :)

Kjempefine klær og ikke minst nydelig bilde! :-) tøff smekke også ;-) vi bruker ikke så mye ull for Simone blir rød og tørr av det. Vi har noen bodyer fra reflex (tror jeg) med bomull innerst og ull ytterst, men hun er varm nok med bomullsbody og strømpis under ulldressen. Ullue kan hun bruke så der har hun når vi går tur :-) blir nok å kjøpe flere bodyer med ull/bomull, men den jeg fant på butikken var svindyr så skal lete litt på nettet.

Kjempefine klær og ikke minst nydelig bilde! :) tøff smekke også ;-) vi bruker ikke så mye ull for Simone blir rød og tørr av det. Vi har noen bodyer fra reflex (tror jeg) med bomull innerst og ull ytterst, men hun er varm nok med bomullsbody og strømpis under ulldressen. Ullue kan hun bruke så der har hun når vi går tur :) blir nok å kjøpe flere bodyer med ull/bomull, men den jeg fant på butikken var svindyr så skal lete litt på nettet.
vet at cubus har ull/bomulls plagg som ikke er så dyre! 149kr per del ;)

Så tøff han er gutten din:-)
Kjempefin ullbody, jeg elsker babyklær med striper :flower

vet at cubus har ull/bomulls plagg som ikke er så dyre! 149kr per del ;)

Ja der var ikke i hennes str forrige uke så får se neste gang jeg er i nærheten :-) ellers er det en butikk der jeg er fra som heter lagerutsalget. De har ull og ull/bomull til 75kr per del. Hadde en del da hun var mindre. De tar imot brstilling og sender om man vil.

Back
Topp