Nye husbilder

lenemor

Forumet er livet
Ja, så har jeg vært en liten tur ute i huset og fotografert. Maleren holdt på oppe, så jeg holdt meg i første etasje, men det er også der man kan se den største forandringen nå.

Først tv-stua fra litt forskjellige vinkler. Her er fargen valmuefrø og hvit pepper. Hvit pepper har vi i nesten hele huset, bortsett fra på soverommene og en vegg på kjøkkenet. Takene blir selvsagt hvite

Her ser man fra stua og inn på gjestebadet og trappegangen. Gjesterommet er i fargen gustaviansk blå, den blir veldig rolig og fin
og så er det et bilde fra gangen og ut i stua

Kjempe fine farger dere har valgt.
Ikke lenge igjen nå.
Huset deres er bare kjempe stilig.

Ser veldig bra ut[:D][:D][:D]
Gleder meg til å se bilder når dere er ferdig også[;)]

Det blir så utrolig fint!!![:D]

Uff for et hus.. Jeg er SÅ glad det ikke er jeg som skal bo i det huset.. [8|][&o]
(Håperjegklareråskjulemisunnelsen)

[8D]

[:D] du er god Almyrida!

Det blir kjempe bra lenemor .. Og det er noen flotte farger dere har valgt [:D]

Kjempe fint[:)] Gleder meg til å se det helt ferdig med møbler også[;)]

Herlig farge på gjesterommet, vi har den på lister og kjøkken dører og bord og stoler på hytta.Liker den kjempe godt.Var kjempe nydelig på vegg

oj... så fint det blir!!!! også de vinduene da.. og der esom er sååå heldige og har den utsikten også... [:)][:)][:)][:)]

fantastisk!! dere er heldige..[:)]

Det blir så bra!! Bare hopper av spenning for å se hvordan det blir helt til slutt![:D]

ja, det er ikke så allverdens lenge til ferdig resultat nå gitt!

I morgen skal G og jeg ut og vaske og rydde litt der ute, og da skal jeg få tatt noen skikkelige bilder - av de flislagte badene, og de ferdigmalte veggene. Gulvene våre kommer i morgen, så snart legges det gulv også, og så må de igang og liste.

Back
Topp