nye familiemedlemmer !

Hlin

Elsker forumet
er så koselig :D
i dag drar vi å henter bc tispa til en i familien som får veldig premature tvillinger om bare noen dager, til fredag skal vi se på på ponny til lillemor..
da har vi 3 hunder, 3 katter 2 hester 1 marsvin, 4 unger.. en mann .. og meg.. fullt hus.. JA ..
men det er jo koselig med litt liv rundt seg :D

er det andre her som bor i en dyrehage?

koslig med mange dyr. nja dyrehage og dyrehage hehe har to hunder en staffe tispe og en dansk/svensk gårdshund tispe og to katter og 3 fisker, så har jeg en hest på for. to barn og meg og smabo :p

gjorde det mer eller mindre før. Da hadde vi kuermkalver,okser,sau,villsvin,ender,høner,kaniner,skilpade,katt og hunder,hest
nå har vi akvarie og 2 hunder og 2 hester som står hos svigers

Så herleg!

Eg har alltid ønska meg mange dyr, type gårdsdyr, men det skjer nok ikkje. Men eg har fått meg høns no, så eg må vere fornøgd med det :o)

Vi har to kattar, fire høns og eit lite akvarium med nokre ulike fiskar oppi. Og så er det eg og mannen + to barn. Så ikkje akkurat dyrehage, men nok til at eg kan leve med det.

Korleis gjer dåke det med dyra når dåke reiser vekk?

Vi har 3 ender,11 gås/gjess,35 høner,ca 30 kyllinger,13 villsauer og 68 norske hvite sauer :) (+sambo,guttungen og meg da)Så vi har nok å henge fingrene i,men fler dyr kommer :)

Vi har to BC-hunder, ei katt og sånn ca ti millioner hybelkaniner :P

2 bc og en rottweiler her. hybelkaniner driver jeg oppdrett av :P

ja, for tiden føles det som en zoo her..ufrivillig. selv har vi kun 2 huskyer, 1 kanin og 5 barn.
Men ene tispa vår har løpetid og det virker ikke som om neon i nabolaget vet hva bånd til hundene er...så det er fullt av løse hanner rundt hundegården.

haha stakkars.. har hun fått beilere ! 
hun er vel ei populær dame ;)

haha stakkars.. har hun fått beilere ! 
hun er vel ei populær dame ;)

Jeg vil leve sånn 
Elsker dyremoticon

Bæbæ lille lam skrev:
Jeg vil leve sånn 
Elsker dyremoticon

du kan komme på ferie hit!

Vi har 2 hunder og en fugl, men jeg er oppvokst med travhester. Er kjekt med dyr da :-)

Ja så koselig!=) vi har 2 hunder og 2 skildpadder, får også katt i august=) Kunne godt tenkt meg hest,noen geiter og høner også da=) får se hva tiden bringer... Åsså er vi 3 mennesker i huset enda så lenge.

2 katter, hund og hest her. Det holder, egentlig:P

Back
Topp