Nye føflekker!

Bruker187cat

Forelsket i forumet
Var ferdig i dusjen i dag da jeg plutselig oppdaget en hel del nye føflekker! på armene og brystet! har en del fra før av, men nå var det en hel del mere.
wæ!
men googlet litt og fant ut at dette skjedde ofte under graviditeten, og at de du har fra før av ofte blir mørkere i fargen!

Noen andre som har fått flere/sterkere føflekker?

Jeg har ikke føglekker, men siden jeg ikke er etnisk norsk og har litt mørkere hud enn dere så får en tydlig strek i magen, mørke brystvorter og sorte ringer rundt øyene.
Har også lagt merke til at jeg har begynt å få kviser i ansiktet selv om jeg egentlig har ren hud vanligvis. Har ikke hatt så mange kviser på flere år.

Nå er dette min tredje garviditet og har fått ganske mange flere de siste årene fra jeg ble gravid første gangen ja:/

Jeg har fått på skuldrene nå, store mørke flekker !

Eg har pigmentforandringer på brystkassen og oppover halsen, men kun venstre side, så ser jo helt merkelig ut ;) Men fikk det sist svangerskap og, så regnet med det kom denne gangen og ;)

Fikk MANGE nye og mange som ble mørkere og større forrige gang, og håper virkelig jeg slipper flere denne gang! :)

Har mye føflekker i utgangspunktet og nå har de begynt å klø noe innmari! Spes på mage/rygg. Noen andre som har opplevd det?

Violeta: Jeg har akkurat samme promlemet har en på siden som plutselig begynte og klø noe innmari. Ble nesten litt engstelig.. Viste føflekken til legen og han sa den var helt fin.. Tror kanskje det er fordi huden strekker seg. Men godt å høre det ikke bare eg meg:)

Uff ja, husker jeg hadde det sånn sist og. Klødde så de begynte å blø av og til. Godt det er forbigående...

Back
Topp