Nye ekstremsporter?

Soltina

Forelsket i forumet
Flere som driver på med ekstremsport om dagen?

Tok en rask dusj med Magnus duppende i Stokke-setet sitt ved siden av.
Jeg rakk akkurat å komme ut før han satt i å vræle, tydelig enda en økedag i dag...

Februar -14 mamma <3

Jada! Jeg tømte vaskemaskinen akkurat tidsnok til å unngå ramaskrik da sjefen spytta ut smokken!

Sent from my LT26i using Tapatalk

Japp - like før eg måtte gi pupp mens eg satt på do :P

Lillegull kom 24.02.14 ❤❤❤

Morro å måtte hoppe ut av dusjen dekt i såpe for å lokalisere sutta å putte den tilbake i munnen hennes mens det drypper såpe og vann av kroppen min. Neste gang skal jeg prøve badesjalet mitt, eller få barnevakt.

Åjada. I går stod jeg i banken å kikket på klokken å vurderte om jeg rakk å gå hjem med vogna før hun våknet å hylte etter mat, eller om jeg skulle sitte å vente for å kunne sitte i sofaen der å amme der før jeg gikk. For noen dager siden gikk jeg å ammet mens jeg handlet mat :p

Når jeg dusjer kler jeg av henne og legger henne på gulvet på stellematte naken i et håndkle. Vasker meg selv i superfart, men det rekker som regel å bli litt hyling før jeg er ferdig. Men da tar jeg henne med meg inn i dusjen, da blir hun rolig.

Sent from my iPhone using BV Forum

Dusje er vel det eneste som går knirkefritt her, badet er mini sin favorittplass :D der kan han ligge i laaange tider å kikke, helt alene ;)

Dusje er vel det eneste som går knirkefritt her, badet er mini sin favorittplass :D der kan han ligge i laaange tider å kikke, helt alene ;)

Vår er så glad i å ikke på spottende i taket :-P
Spesielt på kjøkkenet der vi har flest

Februar -14 mamma <3

Back
Topp