Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Gaupen
ORIGINAL: Basselusk
Hvor har du kjøpt og hva kostet? Har fått beskjed av barnehagen om å skaffe en til Åshild. Finner bare store [:(]
Lurer på om det ikke var Troll sin dress dette, og at den kostet rundt 1000 lappen,-
[8|]
Stemte dette, tror det [:D]
ORIGINAL: Sviskesiri
Åh så fin hun var!! Oxo med sko og alt!![:D]
Men det er vel ikke vits for meg å kjøpe dettee til Hannah når hun så vidt har begynt å åle?[8|]
ORIGINAL: iQra82
Hvor har du kjøpt og hva kostet? Har fått beskjed av barnehagen om å skaffe en til Åshild. Finner bare store [:(]
Lurer på om det ikke var Troll sin dress dette, og at den kostet rundt 1000 lappen,-
[8|]
Prøvde å svare på dette før jeg la meg, men fikk bare guel sider[&:]
Ja, det er en trolldress classic, og den kostet 1399,-. Vi kjøpte den i en liten klesbutikk her i Svelvik.
Må si at selv om den kostet litt, så er jeg glad vi valgte denne[:)]
Den er helt super å bevege seg i. Vi var å lekte på plenen til min mamma og pappa i går, og hun både krabbet og reiste seg. Men det jeg likte best med den er at det er ulldress og ikke fleece til å ta ut inni[:)]
Legger ved linken til sidene demmes[;)]
http://www.trollcompany.no/
ORIGINAL: løve78
ORIGINAL: iQra82
[8|]
Prøvde å svare på dette før jeg la meg, men fikk bare guel sider[&:]
Ja, det er en trolldress classic, og den kostet 1399,-. Vi kjøpte den i en liten klesbutikk her i Svelvik.
Må si at selv om den kostet litt, så er jeg glad vi valgte denne[:)]
Den er helt super å bevege seg i. Vi var å lekte på plenen til min mamma og pappa i går, og hun både krabbet og reiste seg. Men det jeg likte best med den er at det er ulldress og ikke fleece til å ta ut inni[:)]
Legger ved linken til sidene demmes[;)]
http://www.trollcompany.no/
Hvilken str har du kjøpt?