Nye dekk/hjul til gammel Simo?

Io

Elsker forumet
Vi har lyst til å bruke vogna etter storesøster om igjen, men tror ikke dekkene holder en vinter til. Kan jeg kjøpe nye hjul til en gammel vogn? Er hjulfestene like?

Vi har lyst til å bruke vogna etter storesøster om igjen, men tror ikke dekkene holder en vinter til. Kan jeg kjøpe nye hjul til en gammel vogn? Er hjulfestene like?
Jeg fikk kjøpt til en 2010 modell. De ordnet det på Babyshop

• Liker
Reactions: Io
Høres bra ut! Men min er faktisk enda eldre: 2005! Noen som vet om det også er mulig?

send en mail til barnas hus for eksempel, å spør :) jeg sente mail til babyshop for litt siden å spurte om noe ang en kalesje til simo, men de hadde sluttet å føre simo, så de anbefalte meg å sende til barnas hus å spør, men de trodde ikke det skulle være noe problem for de å skaffe det jeg trengte:)

Følger denne. Skal også bruke gammel Simovogn igjen. 3 av hjula er helt flate og det går ikke an å pumpe i luft. Har du også lufthjul? Kan man bare bytte slanger?

Jeg har lufthjul, og kunne sikkert klart meg med nye slanger. Det kunne det lokale sykkelverkstedet fikse. Men dekkene er også ganske sprø i gummien, så da tror jeg det er lurt å skifte hele hjulet.

Jeg har ikke prøvd Barnas Hus enda, men gamle Simobutikken sa at de sannsynligvis kunne skaffe. De må bare ha nøyaktig navn på vogna - eller se hjulet. Og siden jeg ikke skal bruke den før til høsten gidder jeg ikke hente vogna frem fra boden enda.

Jeg dro på min lokale sykkel forretning, da jeg måtte bytte både dekk og slanger . ... tok med meg ett av de gamle dekkene /slangene , så de skulle se strl jeg trengte , og vips , dessuten mye rimeligere der enn på f.eks barnas hus

Sykkel forretningen hadde både passende slanger og dekk

• Liker
Reactions: Io
Hm... Kanskje jeg skal prøve en sykkelbutikk til, da! Takk for tips!

Back
Topp