Nye BV vs gamle

Piplup

Elsker forumet
Nå er kanskje ikke bv så nytt lengre, men på mitt gamle forum, så hadde de jo den andre versjonen. Vi slutta faktisk mer eller mindre å bruke bv etter den nye versjonen kom.
Men det jeg lurte på da. I forrige versjon så var det et tegn (pil?) i trådene som viste om det var kommet nye innlegg etter sist gang du hadde vært inne. Og det er der ikke nå. Eller er det endret og jeg bare ikke ser det? Noen som vet? Synes egentlig alt var lite oversiktlig sånn som det var nå...

Må også legge til at når du trykket på den pilen, så kom du rett til det innlegget du ikke hadde lest, og det var så greit å slippe å bla seg nedover hele tråden...!!

Celin Marie skrev:
Jeg personlig synes det var mye bedre før.
Sluttet faktisk å bruke BV en periode etter endringene

Det gjorde jeg også. Er faktisk nå etter positiv test at jeg har begynt å bruke forumet igjen. Var mye bedre før ja...

Jeg synes gamle bv var uendelig mye bedre enn nye. Smileyfunksjonen er dritt og jeg vet ikke om jeg har lest et innlegg før jeg går inn på det siste, siden den pila ikke er der. Men jeg ville ha et forum dette svangerskapet også. Mai2011 har flytta til fb siden denne nye versjonen ikke falt i smak.

Jeg husker ikke så godt hvordan det var før jeg, og orker ikke å irritere meg over det heller, for det gamle forumet kommer jo ikke tilbake! :P Må heller prøve å se positivt på funksjonene på det nye forumet

Det var mye bedre før... Jeg synes det er litt innvikla alt sammen nå :(
Og ja - smily funksjonen er skikkelig trasig!!! :(:( blæh!
Satser på å venne meg til det, da jeg vil være masse sammen med augustmammaene hihi..

Mitt gamle forum er også på FB. Kanskje vi drar dit etterhvert også når vi er fulltallige og over 12-ukers grensa? Da er vi litt bedre kjent i alle fall og det er mye enklere der :)

Back
Topp