Nye briller.........*bilde*

Buble

Forumet er livet
Jepp, det har jeg kjøpt meg....nye briller.

Her regner jeg med en del delte meninger - eller ikke[;)]

briller borte[:)]

Ka dokker trur????

Synest du kledde dem kjempe bra jeg. Men det er ikke helt min stil. Jeg liker litt mer smale...
Men somsagt..

Du ser kjempe bra ut med dem[:)][:)][:)]

Takk for det christine[:)] De er litt sære, men som jeg sa i en tråd som vi hadde her tidligere - hvorvidt man liker å stikke seg ut - så liker jeg det litt sært[8D] Jeg liker det som er litt annerledes[8D]

ORIGINAL: Buble

Takk for det christine[:)] De er litt sære, men som jeg sa i en tråd som vi hadde her tidligere - hvorvidt man liker å stikke seg ut - så liker jeg det litt sært[8D] Jeg liker det som er litt annerledes[8D]

Men det er bra å ha egne meninger. Og ikke bare følge det som andre gjør. Synest du kledde dem kjempe bra jeg..
Men du?? har du tatt av mye i det siste?? Synest ansiktet ditt såg så mye slankere ut[:)]

ORIGINAL: ..christine..

Men det er bra å ha egne meninger. Og ikke bare følge det som andre gjør. Synest du kledde dem kjempe bra jeg..
Men du?? har du tatt av mye i det siste?? Synest ansiktet ditt såg så mye slankere ut[:)]

Tatt av noe, men jeg tror det meste er påvirket av tyngdekraften og ligger rundt mage og rumpe[8D][8D]

ORIGINAL: *Maik1*

LOL!

WHAT LOL???

Jeg er og mere fan av smale briller, MEN når det er sagt så er det jo ikke noe tvil om at du kledde disse brillene! Du ser kjempe fresh ut bubliiizzzen [:D]

ORIGINAL: ..christine..

Skulle til å si det samme.

Og brillene er knallflotte!!! Digger og ønsker meg like...[8D][:D]

ORIGINAL: *Maik1*

LOL!!!!!!

Godt du fikk noe å le av.......litt lørdagsunderholdning er ei å forakte

syntes du var fin.. har noe lignende briller selv[:D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

Syns du kledde de bra!!!
Grattis med nye briller [:D]

Jeg er ikke like tøff så deg, så jeg hadde nok aldri valgt de brillene selv! [;)] Men jeg syns du er KNALLSTILIG med de på! [:D]

Dritsære og dritkule - VELDIG deg[:D]
Du kledde de kjempegodt[:D]

Back
Topp