Nye bilder på siden min*ka syns dere*

ORIGINAL: *happyme*

Hva er egentlig deviantart? Ser jo at det er en fotoside, men kan andre laste ned bildene dine der? Og får du betalt for alle de som laster ned bildene?

dem kan ikke laste mine ned nei,ikke i store formater iallefall. kan også kjøpe bilder der ja. er en Bilde/kunst side:) der man veksler bilder,diskuterer å legger ut sin kunst

ORIGINAL: BlessItBe

Blir helt Fascinert av deg jeg [:)]
Tror du er en begavet jente :)

Åå så søt du er[:D][:)] takk!!

ORIGINAL: Tryll

ORIGINAL: Lois Lane

Kjempe fine bilder Tryll!!!

Legg gjerne ut link til den andre siden også. Du er jo super flink. Kanskje jeg skal komle meg ned over til Haugesund med Kasper. Bare sånn heeeelt tilfeldig liksom[8D] "Åh, er det her du bor Tryll? (stalker jeg?). Det var jammen meg en tilfeldighet. Og jeg som har tatt på Kasper fotoklær og alt......."

hihi,det er en lokal matrett her vi bor,hihi[:D] ja bare kom kom du[;)] hvor bor du da? tusen takk for det,elsker å knipse bilder

er en matrett her også, men bruker det litt hipps om happs. Jeg liker ordet rett og slett...[8D] Bor mellom Stord og Bergen, så ikke lange stykket. ca 2 timer med bil[:D]

så ska eg ha kaffien klar vettu:) hehe

Supert. Da har vi en date en gang[:)]
Kanskje jeg skal hive meg på ett Haugesundstreff en gang. Er jo like langt til Haugesund som til Bergen....

Kjempe fine bilder Tryll!!!

Legg gjerne ut link til den andre siden også. Du er jo super flink. Kanskje jeg skal komle meg ned over til Haugesund med Kasper. Bare sånn heeeelt tilfeldig liksom[8D] "Åh, er det her du bor Tryll? (stalker jeg?). Det var jammen meg en tilfeldighet. Og jeg som har tatt på Kasper fotoklær og alt......."

hihi,det er en lokal matrett her vi bor,hihi[:D] ja bare kom kom du[;)] hvor bor du da? tusen takk for det,elsker å knipse bilder

er en matrett her også, men bruker det litt hipps om happs. Jeg liker ordet rett og slett...[8D] Bor mellom Stord og Bergen, så ikke lange stykket. ca 2 timer med bil[:D]

så ska eg ha kaffien klar vettu:) hehe

Supert. Da har vi en date en gang[:)]
Kanskje jeg skal hive meg på ett Haugesundstreff en gang. Er jo like langt til Haugesund som til Bergen....

det har me[;)][:D]bare ta kontakt

[:)][:D]

ORIGINAL: mammen t daniel

flinke du e vennen[:)] bildene dine e knallfine!

takk søte deg[:)][:)][:)]

Back
Topp