Nye barnevognmodeller?

Miramar

Flørter med forumet
Oktoberlykke 2019
Hei dere som har kjøpt ny vogn før!

Når omtrent pleier det å komme nye barnevognmodeller?
Kommer f.eks. Stokke med ny modell hvert år? Jeg har sett att Emma Junga har sine 2019-modeller til salgs..
Usikker på om jeg skal vente på nye modeller til høsten, eller kjøpe vogn i sommer.

Takk for alle svar :)

Min tante jobber på babyshop, jeg mener å huske at hun sa det kommer ny modell av både Stokke og bugaboo i sommer hvertfall:)

Min tante jobber på babyshop, jeg mener å huske at hun sa det kommer ny modell av både Stokke og bugaboo i sommer hvertfall:)
Takk for info! Stokke har akkurat kommet med en ny modell, men den er mer sånn «kompakt»/ «urban» vogn med liggedel og sittedel.. spennende å se om det kommer en nyere modell av Trailz f.eks. Og hva slags ny vogn fra bugaboo som kommer ;)

Emmaljunga kommer vel med ny katalog til sensommer/høsten mener jeg.

Jeg fikk beskjed om at Emmajungas nye modeller var i butikk rundt uke 32 Det er messe nå i juni.
Blir spennende å se hva som kommer :happy: Evt om mange selger sine brukte til en god pris, når nye modeller kommer!

Jeg er spent på hvordan den nye til bugaboo blir. Har egentlig bestemt meg for fox :)
Jeg synes også den vognen er fin, men har også litt lyst på Stokke Trailz. Vi får se... kommer ikke til å kjøpe vogn før etter sommerferien har vi bestemt! (Har heller ingen steder å oppbevare den i mellomtiden heller :p)

Jeg synes også den vognen er fin, men har også litt lyst på Stokke Trailz. Vi får se... kommer ikke til å kjøpe vogn før etter sommerferien har vi bestemt! (Har heller ingen steder å oppbevare den i mellomtiden heller :p)
Jeg liker også trailz, spesielt det at den er så høy. Men den er for stor for bilen vår :hilarious:

Jeg liker også trailz, spesielt det at den er så høy. Men den er for stor for bilen vår :hilarious:
Godt poeng med plass i bagasjerom. Kan jeg spørre hva slags bil dere har?
Vi skal få låne svigerforeldres SUV i en tid fremover, ellers er vi med i dele-bil-ordning og der kan vi låne alt fra små personbiler til SUV.. veldig lurt å tenke på hvor vognen får plass!

Godt poeng med plass i bagasjerom. Kan jeg spørre hva slags bil dere har?
Vi skal få låne svigerforeldres SUV i en tid fremover, ellers er vi med i dele-bil-ordning og der kan vi låne alt fra små personbiler til SUV.. veldig lurt å tenke på hvor vognen får plass!
Vi har den nye leafen, så ikke det største baggasjerommet :p

Kommer sensommer/høst.
I år har emmaljunga drevet og teaset med elektrisk vogn, så er spent på det. Men vi har 19modell nxt90f

Kommer sensommer/høst.
I år har emmaljunga drevet og teaset med elektrisk vogn, så er spent på det. Men vi har 19modell nxt90f
Takk for tipset og morsomt med elektrisk vogn

Back
Topp