Nye ammeinnlegg!

x1xFragle

Elsker forumet
Nå har jeg bestilt meg ammeinnlegg i silikon fra Bleieboden. Veldig spent på om de funker like bra som de skryter av. Om de gjør det, vil det si at jeg kan sove uten BH, og jeg slipper kanskje å bruke opp alle ukepengene mine på papirinnlegg!

http://www.bleieboden.no/productdetails.php?product=336

Spennende! Gleder meg til å høre hvordan du synes de funker[:)]

Smart..:)

Ja, detta må du gi tilbakemlding på[:D]

Gleder meg virkelig til første natten jeg kan sove uten bh eller annen trang topp[:)]

Ja, det hadde vært sinnsykt deilig om de funker! Jeg har mine tvil, for jeg lekker innmari mye, men jeg ikke tenkt til å la noe være uprøvd, hehe. Puppene mine trenger litt luft!

ORIGINAL: Fragle

Ja, det hadde vært sinnsykt deilig om de funker! Jeg har mine tvil, for jeg lekker innmari mye, men jeg ikke tenkt til å la noe være uprøvd, hehe. Puppene mine trenger litt luft!

spørs om de får så mye luft med silikon inlegga oppå hehe
høres jo kjekt ut da, gleder meg til tilbakemelding

ORIGINAL: EmbrikTheodors mamma

Haha, ja, jeg tenkte på det etter jeg skrev det:) Men om ikke brystvortene får så mye luft, får nå ihvertfall resten av puppene mine henge fritt!

ORIGINAL: EmbrikTheodors mamma

Haha, ja, jeg tenkte på det etter jeg skrev det:) Men om ikke brystvortene får så mye luft, får nå ihvertfall resten av puppene mine henge fritt!

ja det er kjipt å måtte ha på bh døgnet rundt

eg leker ikkje lenger!!;) kun når det er på tide med neste måltid og begge puppane krangler om å bli tømt! då griner den puppen som ikkje blir melka..!:P
men spent på tilbakemelding på innlegga dine!;D

kom med tilbakemld, jeg lekker MYE... så hadde vært greit med innlegg som gjorde at ikke alt ble vått.
får spreng og så begynner det å lekke[:-] da må jeg pumpe meg og det blir fort ca 100 ml, har pumpet meg opp til 220-230 ml på hver pupp og...

Jeg er så glad for at jeg ikke lenger lekker [:)]. Har lagt uten bh de to siste nettene nå og adrian er kun 11 uker, forrige gang kunne jeg ikke sove uten bh før jenten var 7 mnd... Er en del forskjell på melken fra da og til denne gangen ja!! Men håper de virker da [:)]

Back
Topp