nydelige tirsdag:-)

lillemams

Betatt av forumet
For en nydelig dag! Selv om det er overskyet og vått her i byen, sitter jeg altså her med et smil om munnen :-) dagen startet ikke perfekt, jeg og 2,5 åringen kranglet litt i dag tidlig, trass og hormoner hører ikke bra sammen :-P men vi sa unnskyld begge to for at vi hadde oppført oss dumt, også klemte vi lenge og lille sa at hun eer så glad i mamman sin. Så hadde vi en fin gåtur til barnehagen, og de i barnehagen sa at jeg ser såå godt ut, så frisk og stråler nærmest! Hehe, det er jo hyggelig å høre! kanskje det er den der "gravid-gløden" alle snakker om :-P
og så kommer jeg hjem og sjekker postkassen: det etterlengtede brevet fra nav har kommet! Nervøs river jeg det opp og leser: "din søknad er innvilget", og jeg får dekt 100% svangerskapspenger fram mot permisjon! Det er SÅ deilig å tenke på at jeg slipper å være sykmeldt, og nå kan jeg endelig senke skuldrene å bare NYTE denne tiden..
I tillegg har jeg fått gave av kjæresten min og dattra vår: et gavekort på spa-opphold! Så nå blir jeg hvertfall å kose meg!!
Og til slutt, i morgen tidlig kl.08.10 skal vi på OUL!!! den dagen vi har venta en hel eeevighet på kjennes det ut som ;-) er så spent at det kribler i hele kroppen når jeg tenker på det!

Så, nå gjenstår det bare å ønske resten av dere glødende damer en fantastisk tirsdag! Hvordan går det med dere i dag?? :-)

For en herlig dag du har !!!
Super tirsdag her og, har ferie, herlig å kunne stå opp når jeg vil, selv om jeg våkner tidlig, formen er som gull, nyter livet, nyter å leve, det er sommer, jeg er i min kjære barndomsby Trondheim, magen vokser, jeg er så glad i den voksende kulen på magen, har vært på oul , alt ser fint ut med jenteprinsessa, og jeg har fri helt til midten av august. Herlig tirsdag!

en herlig dag i dag :) sto opp, fikk opp min vakre, men litt morgengretne samboer. dro på svangerskapskontrol hos legen, fikk sjekket hjertelyden og andre småting, og hjem igjen i det nydelige været :) nå må vi bare på apoteket og hente ut pencilin kur til henne etter et kattebittangrep på henne i går :) (ikke vår katt)

Back
Topp