Kriina91
Betatt av forumet
håper dere kan ta dere tid til og lese.. [:(]
Vem kan segla förutan vind?
Vem kan ro utan åror?
Vem kan skiljas från vännen sin
Utan at fälla tårar?
Jag kan segla förutan vind
Jag kan ro utan åror
Men ej skiljas från vännen min
Utan at fälla tåror
[:(]
Vem kan ro utan åror?
Vem kan skiljas från vännen sin
Utan at fälla tårar?
Jag kan segla förutan vind
Jag kan ro utan åror
Men ej skiljas från vännen min
Utan at fälla tåror
[:(]
Kjære Angelica.
Ingen va som dæ. Du va ei heilt spesiell jenta som aldri ville nån nokka ont. Smile dett brakte lys til verden, og klæmman dine og den fantastisk hærlige lattern din gjorde mine mørkaste daga bedre.Alt du tok i ble tell gull, kjære Angelica. Det gode humøret du alltid hadde, smitta så førferdeli lett over på dæm du hadde rundt dæ. Du va ei fantastisk vænninna som alltid va dær før dæm som ikke hadde det så bra. Det e så uverkeli at du e borte fra oss. Det har egentlig ikke gådd helt opp før mæ enda. Du hadde ikje gjort nån teng før å førtjene dettan, kjære dæ. Du e en av de mæst fantastiske menneskan som har gådd på denna jord. Du ga oss alle så mye meir i kverdagen. Savnet blir større å større. Du va ei fantastisk jenta, Angelica.
Du va ei jenta som kunne stå støtt i den villaste stormen, Angelica.. Tusen takk førr at du ga mæ minna som ligg mett hjerte fryktelig nært. Minna som æ aldri kommer tell å glømme. Å tusen takk førr alt du var førr oss alle. Nu veit æ at ingen kan gjør dæ nokka ont, nu veit æ at du har det godt. Tørk tåran, min kjære skatt. Vår herre har fått dæ, og tar vare på dæ, omkransa i evig kjærligheit og fred. Alle himmelns ængla skal passe på dæ tell vi møtes igjænn
[:(][:(][:(][:(][:(][:(]