Nydelige engeln.. <3 *langt*

Kriina91

Betatt av forumet
håper dere kan ta dere tid til og lese.. [:(]
Vem kan segla förutan vind?
Vem kan ro utan åror?
Vem kan skiljas från vännen sin
Utan at fälla tårar?
Jag kan segla förutan vind
Jag kan ro utan åror
Men ej skiljas från vännen min 
Utan at fälla tåror

[:(]

Kjære Angelica.

Ingen va som dæ. Du va ei heilt spesiell jenta som aldri ville nån nokka ont. Smile dett brakte lys til verden, og klæmman dine og den fantastisk hærlige lattern din gjorde mine mørkaste daga bedre.Alt du tok i ble tell gull, kjære Angelica. Det gode humøret du alltid hadde, smitta så førferdeli lett over på dæm du hadde rundt dæ. Du va ei fantastisk vænninna som alltid va dær før dæm som ikke hadde det så bra. Det e så uverkeli at du e borte fra oss. Det har egentlig ikke gådd helt opp før mæ enda. Du hadde ikje gjort nån teng før å førtjene dettan, kjære dæ. Du e en av de mæst fantastiske menneskan som har gådd på denna jord. Du ga oss alle så mye meir i kverdagen. Savnet blir større å større. Du va ei fantastisk jenta, Angelica. 
Døden kommer ofte som en inntrængar. Det e en fiende som plutselig dukka opp midt i livets fæst, å slåkka lyset å gleden. Døden lægg si klamme hand over våre kjære, å ætterlate oss alle i sorg. Vi har møsta ei fantastisk vænninna, med ei sjæl fylt av kjærlighet og et hjerte av gull. Mange menneska går inn å ut av livan vårres, men bære nån vil førlate fotspor i våre hjærta. Du har verkelig lagt igjen spor i mett hjerte, Angelica. Æ kommer aldri tell å gløm dæ førr den fantastiske jenta du va.
Siste gang æ prata me dæ, va sist gang æ va heime i Vesterålen. Vi møttes på Stasjon Bar, og du kom sprenganes i mot mæ, slengte dæ rundt halsen min å førtalte at du hadde savna mæ. Vi avtalte at neste gang æ kom heim, så skulle vi vær ilag, vi sku finn på mange sprø ting som vi brukte å gjøre før æ bynte på skoln i Finnmarka. Da æ dro heim den kvelden, så veste æ ikje at det va siste gangen æ fikk se dæ. Alle har si tid, men koffer måtte di komme så fort? Det e så mange menneska i værden, så koffer henta gud dæ? Dæm sir at sånne ting som detta gjør dæ sterkere, men kordan kan det vær? Æ føle mæ så svak, det føles som en drøm. Du gikk bort før tidlig. Men æ føle at du våka over mæ, og at æ en dag får se dæ igjen.
Du va ei jenta som kunne stå støtt i den villaste stormen, Angelica.. Tusen takk førr at du ga mæ minna som ligg mett hjerte fryktelig nært. Minna som æ aldri kommer tell å glømme. Å tusen takk førr alt du var førr oss alle. Nu veit æ at ingen kan gjør dæ nokka ont, nu veit æ at du har det godt. Tørk tåran, min kjære skatt. Vår herre har fått dæ, og tar vare på dæ, omkransa i evig kjærligheit og fred. Alle himmelns ængla skal passe på dæ tell vi møtes igjænn

[:(][:(][:(][:(][:(][:(]

Huff...sterk og trist lesing tidlig på morran...men fint også. Er det noe du skal si i kirka? Bra skrevet iallfall, selv om det var trist.

Kondolerer så mye....grusomt å måtte få sånne oppvekkere om hvor skjørt livet er...[:(]

Åååå, jeg husker at du snakket om at venninna di var savnet, men ikke fått med meg at hun var død[:(]
Kondolerer så mye, det må være utrolig tøft.
Det der var en av de fineste minneordene jeg har lest.
Utrolig bra skrevet, og veldig rørende.
Får så vondt av deg, det er meningsløst at så unge mennesker skal dø.
Stakkars familie og stakkars venner.

[:(] grusomt! Vet hvordan det er å miste venner. Det er ikke meninga at så unge skal dø!!!

Uff så forferdelig tragisk[:(]

Veldig vakre ord fra deg[:(]

Angelica va så ufattelig snill, ondt og sette uten svar.. Regne me ho får verdens finaste begravelse, for det fortjene ei sol som ho. Fine, snille Angelica

ORIGINAL: Lissyjane

Sitter her med gåsehud.. Så nydelig skrevet! Føler veldig med deg[&o] Det er helt grusomt når så unge liv går tapt,og spesielt om de har en plass i hjertet ditt[&o] 

ORIGINAL: Lissyjane

Sitter her med gåsehud.. Så nydelig skrevet! Føler veldig med deg[&o] Det er helt grusomt når så unge liv går tapt,og spesielt om de har en plass i hjertet ditt[&o] 

Fine ord[:(]

Kjæm te å savne ho, den lattern der kan ingen kopiere. Æ brukte å være mykkje ilamme ho når vi va unga sia der ikke va nån andre på hennes alder, og sjøl om vi di siste åran kun har møttes på fest eller andre plassa så kjenne æ at d har gått hardare inn på mæ enn æ trudde. Trur nok det bi en fin begravelse, kjæm te å bi peise fullt :)

ORIGINAL: ~Mummimamma~

ORIGINAL: Jegogde2guttamine

Uff, så trist...mange klemmer til deg.

Veldig fint skrevet!

[:(] Så fint skrevet, kondolerer så mye[:(]

ORIGINAL: NkariOgSnuppa

[:(] Så fint skrevet, kondolerer så mye[:(]

ORIGINAL: ~Mummimamma~