Nydelig vær-hva med påkledning?

Syn=)

22/10-13<3
Oktobermirakler 2013
VIP
Novemberlykke 2015
Nå har det vært strålende vær flere dager på rad, og vi har vært ute masse.

Det har på det varmeste vært 16 grader og noe leste jeg i avisen.
Hva skal/bør mini egentlig ha på seg i vognen da? Har en pose med lammeull og en annet termopose. Begge de er jo sykt varm.
Kan jo regulere med det han har på seg selvsagt,men bare en body og lue da eller? Også rett oppi posen?:p

Skal jeg finne frem dyne og ha i vognen nå kanskje?:)

Og hva hvis jeg vil ha han med på terassen og leke litt ute. Da blir vi jo værende mest i ro...Hvor lenge tenker dere vi kan være ute av gangen da, og hva klær på?:p

Det med bekledning er virkelig vanskelig av og til syns jeg:p

Jeg har en sånn pose man kan ta ut dundynen av, gjorde det for 3-4 uker siden. Her er det av og til minus på natten og opptil 13-14 grader på dagtid samme døgn, så det varierer veldig hva jeg har på han :) Jeg har ikke brukt ull på lange tider, og kun tynn lue. Legger han ned i klærne han har på seg inne, regulerer heller med hvilken lue og om jeg legger et ekstra teppe over han eller ikke.

Jeg har en sånn pose man kan ta ut dundynen av, gjorde det for 3-4 uker siden. Her er det av og til minus på natten og opptil 13-14 grader på dagtid samme døgn, så det varierer veldig hva jeg har på han :) Jeg har ikke brukt ull på lange tider, og kun tynn lue. Legger han ned i klærne han har på seg inne, regulerer heller med hvilken lue og om jeg legger et ekstra teppe over han eller ikke.

Ok, takk for svar:)
Jeg har ryddet vekk den varmeste posen nå. Den i ren lammeull omtrent. Den andre kan man også åpne på sidene liksom. Litt mer lufting og ikke så tett.
Hvis jeg tar han med ut på terassen da, hva ville du tatt på han i 15 grader da:P?

Vi har byttet ut pose med korthåret lammeskinn og den lille vogndyna. Varmt vær her og. Siden han noen ganger sitter i bæreselen når jeg går ute må jeg kunne ha på nok tøy som han kan bruke oppe av vogna også. Har på tynn lue, fleecejakke, strømpis, bukse og body, alt i bomull. Unntatt ullsokkene.

Jeg har brukt voksiposen til nå.. men da har han kun en ekstra tynn jakke og lue på seg.. evt tynne votter..men lillebror er veldig varm av seg, så må nok droppe denne posen snart :P han en annen som er mye tynnere som jeg tenkte å prøve snart.. (rød med hvite blomster på:P ) haha..

Ok, takk for svar:)
Jeg har ryddet vekk den varmeste posen nå. Den i ren lammeull omtrent. Den andre kan man også åpne på sidene liksom. Litt mer lufting og ikke så tett.
Hvis jeg tar han med ut på terassen da, hva ville du tatt på han i 15 grader da:p?

Jeg har en tynn dress i krinkelull fra janus som jeg har brukt ute i 10-13 grader + tynn lue. Evt tynne votter og ekstra sokker.

Jeg har kjøpt en vår/høstpose i fleece på baby shop (50% nå!), så bruker den i vogna, med inneklær og tynn lue. Ofte bruker jeg en ullgenser eller jakke oventil, fordi vi har skiftet til sittedelen i vogne, og da blir hun litt mer eksponert for "været" enn hun ble i liggedelen:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har korthåret lammeskinn og dundyne i vogna :) Bruker vanlige bomullsklær og en tynn lue og gjerne en ekstra jakke/jakkegenser siden hun vil sitte endel og ikke får såå mye dyne på seg som når hun ligger :) Heiser opp plata i vognbaggen :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Her ligger han i vognen enda, ikke begynt med sportsdelen. Får prøve med dyne i morgen gjerne:D

Her ligger han i vognen enda, ikke begynt med sportsdelen. Får prøve med dyne i morgen gjerne:D
Vi og venter med sportsdelen til baggen faktisk er for liten :P

Jepp,samma her! Må jo bruke den lengst mulig:D
Jaaa! :P løfter bare opp plata under om hu byner å klage litt :P

Gutten vår er jo ikke så lang heller så:P
Lang er han da? ;) Lille her var 65 cm på 5 mnd kontroll :) er 6 mnd den 13.04 :)

Back
Topp