Nydelig søndag!!

TauZa

Forumet er livet
Har hatt en superdag! blide unger, blid mann, nydelig vær og hyggelig selskap!

vi har vært på dagstur på hytta til foreldra mine.. Dit kom søstern med barna også. Vi lagde skispor på oppsida av hytta og Ådne ville gå rundt og rundt og rundt![:D][:)] Syns det er så kjekt at han er så glad i ute aktiviteter.

Noen dro på en lengre en tur nede i den opptrakka løypa og når alle kom tilbake fyrte vi opp i bålpanna og grilla pølser og pinnebrød[:)] Storkosa oss!!

Så måtte Ådne gå mer på ski. hehehe! hekta!

Eneste minuset var at vi havna i fergekø i en time og ti min.. går ferge vært 20 min. hadde heldigvis skiver igjen i matpakken og noe frukt også..

DEILIG!!!!!!!!!!!!!

hørtes ut som en fantastisk søndag!!!!!!!

her har vi vært ute å aka m 2x sisters + noen til... så inn for å spise opp restene av oreokaka og is[:D]

har vært en knallfin dag, og kosa meg ekstra med gullet mitt, som skal reise på ferie alene i mårra[&:] gruer meg nå...

Så koselig!! Jeg elsker sånne dager!!![:D] Noe av det kjekkeste vi vet her i huset er å være ute i nydelig vær!![:)]

Så forresten du ikke ville ha Heine i pulk og ville bare si vi begynte å ha A i pulk da hun var litt over 4mnd...[8D] Men bare korte turer.[;)] Men så følger ikke jeg alle anbefalinger jeg da...[8D][8D]

Back
Topp