Emz mamma
Elsker forumet
Var på sykehuset idag på forundersøkelse, (var der også tirsdag men da var bare livmorslimhinna 5,6mm) og etter å ha ført inn UL. staven så hører jeg bare; Nydelig, det var nydelig !!! Å jeg ble så glad [:D] Så der var en fin tresjiktet livmorsslimhinne på 9-10mm. Så nå venter jeg bare på telefon fra St.olavs om når jeg skal komme...
Tenkte jeg skulle legge inn ønske om å få sette inn to... eller er det dumt?!
Vi har 4 egg igjen (et klarte ikke oppting under forrige forsøk) så det minker liksom i "banken".... Men vi må vel uansett ha nytt uthentingsforsøk etter nyttår... Ahhh... like spent hver gang.... like optimistisk men med en mer likegyldig undertone.... når skal det klaffe?!?!?!?!? Skulle hatt ei spåkjerring som kunne gitt klart svar [:D]
Tenkte jeg skulle legge inn ønske om å få sette inn to... eller er det dumt?!
Vi har 4 egg igjen (et klarte ikke oppting under forrige forsøk) så det minker liksom i "banken".... Men vi må vel uansett ha nytt uthentingsforsøk etter nyttår... Ahhh... like spent hver gang.... like optimistisk men med en mer likegyldig undertone.... når skal det klaffe?!?!?!?!? Skulle hatt ei spåkjerring som kunne gitt klart svar [:D]