Nydelig hjertelyd på tidlig ul

Steinbukken'90

Forelsket i forumet
Tidlig ul overstått, 7+1 i dag! Det stemte også med målen gynekologen tok :D alt så bra ut denne gangen, herlige hjerteslag og akkurat passe stor plommesekk! Nå gjelder det å tillate seg selv å slappe av litt.. Er nok liiiiitt reservert i noen uker til enda, siden fosteret døde i uke 10 forrige gang, men nå har vi i hvert fall sett det :)

Tidlig ul overstått, 7+1 i dag! Det stemte også med målen gynekologen tok :D alt så bra ut denne gangen, herlige hjerteslag og akkurat passe stor plommesekk! Nå gjelder det å tillate seg selv å slappe av litt.. Er nok liiiiitt reservert i noen uker til enda, siden fosteret døde i uke 10 forrige gang, men nå har vi i hvert fall sett det :)

Så utrolig bra! Tipper det var godt og lettende for deg å se :) ❤️

Var på ul i dag, er 7+5 :) Vi så en perfekt spire, nydelig hjertelyd <3

Legen sa også at nå er oddsen på vår side :) Så det er det som holder meg oppe!

Spennende skal selv på ultralyd i morgen☺ Da er jeg 7+6☺

Åå så fantastisk :D det var gode nyheter<3 jeg skal selv imorgen 6+6, håper så inderlig å få sett et lite hjerte<3

Så herlig :) godt å vite at alt ser bra ut! Skal på TUL på fredag, sååå spent....

Herlig!

Back
Topp