Nydalen Helsestasjon - barselgruppe

derma

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Er det flere her som tilhører Nydalen Helsestasjon?

Da vi hadde hjemmebesøk av helsesøster fikk vi helsekortet hennes med timene/kontrollene fremover, og da så jeg at det ikke var barselgruppe før i desember.

Er det flere her som tilhører samme barselgruppe som kunne tenke seg å møtes før den tid, til trilleturer etc? Jeg er førstegangsmor og lille E ble født 20. september.

Jeg hører til Nydalen helsestasjon. Hvem helsesøster har du?

Kan gjerne gå tur med deg [:D]

ORIGINAL: derma

Er det flere her som tilhører Nydalen Helsestasjon?

Da vi hadde hjemmebesøk av helsesøster fikk vi helsekortet hennes med timene/kontrollene fremover, og da så jeg at det ikke var barselgruppe før i desember.

Er det flere her som tilhører samme barselgruppe som kunne tenke seg å møtes før den tid, til trilleturer etc? Jeg er førstegangsmor og lille E ble født 20. september.

Jeg tilhører også Nydalen, fikk tid til barselstreff 16 desember tror jeg... kanskje samme som deg da?!

ikke barselgruppe på min helsestasjon heller da de har for mye å gjøre.. Så jeg er med på turer og kos altså! Bor bare en t bane tur unna!

Jeg tilhører også Nydalen, men skal i følge helsesøster ha treff nå i oktober, men har ikke fått brev om det enda. Har Berit som helsesøster :)

ORIGINAL: Prillemor

Jeg tilhører også Nydalen, men skal i følge helsesøster ha treff nå i oktober, men har ikke fått brev om det enda. Har Berit som helsesøster :)

Hun har jeg også [:D] Hvor bor du? kanskje vi kommer på samme [:D]

Så hyggelig at det er så mange som har svart!

Vi tilhører 16.12. barselgruppa og helsesøster Unni, ser det blir et Oslotreff nå igjen, og at mange av dere er med der. Fikk ikke vært med på siste treffet før nurkene kom, men blir gjerne med på onsdag. Så da ser jeg kanskje Najja, Hello_Cupcake, Karmey og Prillemor da?

1 gangslykke kommer du også på Oslotreffet? Hvis ikke kan vi sikkert ta noen turer snart!

Ikke snakket med dem enda, men jeg tilhører og nydalen [:)] Men i desember a gitt - seint [&:]

ORIGINAL: KathMor

Ikke snakket med dem enda, men jeg tilhører og nydalen [:)] Men i desember a gitt - seint [&:]

Men du skulle vel hatt hjemmebesøk når Isabelle var 2 uker? Kanskje de ikke har fått pariene dine.

Sist gang var jeg på barselgruppe med flere som bodde der hvor du bor. Da hadde jeg en helsesøster som het Sigfrid. Kjempe koselig dame [:D] Du får kanskje henne, for helsesøstrene er delt opp etter hvor i bydelen man bor.

Skulle egentlig spørre om å få henne nå også, men så ble jeg ringt til i forrige uke og da gadd jeg ikke å styre med å si at jeg ville ha henne.

jeg kommer på oslotreffet så da sjåast me! hurra

Back
Topp