Nycoplus gravid

Mymlen

Glad i forumet
Hei.
Jeg tar disse vitamin kapslene med folat og andre vitaminer i. Fikk beskjed om å ta tran i tillegg til folat men glemte å spørre legen om det holder å ta disse kapslene fra nycoplus. Så det jeg lurer på er om jeg må ta tran i tillegg til disse tablettene eller holder det med de? :-)

Jeg fikk beskjed på apoteket at det var nok å ta de kapslene der.

Men klarer du svelge de, syns de hadde helt sinnssyk med smak.

Jeg fikk beskjed på apoteket at det var nok å ta de kapslene der.

Men klarer du svelge de, syns de hadde helt sinnssyk med smak.

Okei, da er det sikkert tran i disse kapslene. :-) Jeg brekker meg av og til når jeg tar de men det gjør jeg egentlig alltid med tabletter som skal ned, prøver og ikke smake eller ha de for lenge i munnen før vannet kommer :-P

Hvorfor er disse så mye billigere enn lifeline sine? :)

Jeg tar og bare folat tabletter og trankapsler nå :)
Men lurer litt på å kjøpe alt i en boks for gravide når jeg er tom for å gjøre det enkelt ;)

Mye billigere å kjøpe hver for seg som hun over sier. Og lurt å ta blodprøver for å se hva man trenger ekstra av, så ikke man tar mer enn man trenger. Man kan få i seg for mye vitaminer også :)

(Men folat er anbefalt for alle)

Bortsett fra folat og omega3 trenger man egentlig ikke å ta andre vitaminer om man har et variert sunt kosthold og ikke påvist noen mangel. Som det nevnes her, ikke bra å ta for mye vitaminer heller!

Tar bare folat og omega3. Trantabletter utgår med skyhøye kneløft. Brukte det sist, og det hjelper IKKE mot kvalmen, for å si det pent.

Jeg tar nå lifeline sitt gravid tilskudd, dette er et komplett kosttilskudd og man skal ikke ta noe i tillegg, vil tro det er slik med de fleste :)

Back
Topp