Nycoplus Gravid kapsler+tabletter

Gurisss

Elsker forumet
Augustbarna2024
IMG_2122.jpeg
Noen som bruker disse fra før graviditet og synes de er greie?
Og er det noen som vet om de inneholder nok av det man trenger? :) Kan såklart undersøke selv, men er jo så fint å høre erfaringer og!

Vis vedlegget 413128Noen som bruker disse fra før graviditet og synes de er greie?
Og er det noen som vet om de inneholder nok av det man trenger? :) Kan såklart undersøke selv, men er jo så fint å høre erfaringer og!
Jeg har brukt og bruker de, veldig fornøyd med de og har de anbefalte mengdene av det meste (bortsett fra hvis man er vegetarianer eller ikke kan spise melk/brød osv, da må man ta ekstra f.eks. kalsium hvis melk er problemet.). Veldig fornøyd med de. Prøvde noen andre, husker ikke merke, de oransje pakkene men de ble jeg skikkelig kvalm av

Jeg har brukt og bruker de, veldig fornøyd med de og har de anbefalte mengdene av det meste (bortsett fra hvis man er vegetarianer eller ikke kan spise melk/brød osv, da må man ta ekstra f.eks. kalsium hvis melk er problemet.). Veldig fornøyd med de. Prøvde noen andre, husker ikke merke, de oransje pakkene men de ble jeg skikkelig kvalm av
Takk for svar :D Høres ut som de er kjekke da! Liker tanken på at alt er i en pakke, enkelt hvis man skal reise eller for sånne som meg som ikke har rutine på akkurat vitaminer:hilarious:

Ah, jeg ha også blitt kvalm av ulike vitaminer før, så satser på at disse her funker godt for meg og!

Takk for svar :D Høres ut som de er kjekke da! Liker tanken på at alt er i en pakke, enkelt hvis man skal reise eller for sånne som meg som ikke har rutine på akkurat vitaminer:hilarious:

Ah, jeg ha også blitt kvalm av ulike vitaminer før, så satser på at disse her funker godt for meg og!
Haha ja det er kjempekjekt! Også at det står ukedagene på de så da vet jeg at jeg har tatt alle dagene :hilarious:

Jeg tar multivitamin pluss omega tre og legger opp i en dosett. Det er så mye billigere :hilarious:
Ja, omtrent akkurat samme greiene! Da kan jeg i tillegg kjøpe de kapslene jeg ikke går og gulper harsk fiskefett av hele dagen og kvelden og :hilarious: @Gorro multivitamin har som regel nok. Bare sjekk at det er 400 folsyre og 125 jod, etter hva jeg husker.

Ser det er en gammel tråd, men jeg kjøpte meg en pakke nå før jeg eventuelt blir gravid. Jeg får ikke sånn transmak som kommer opp av disse iallefall. Ja, så varer dem jo en mnd også (4 uker) :)

Back
Topp