Nybegynner

Busy87

Andre møte med forumet
Hei.
Er ny her på forumet.. Jeg og samboeren skal sette i gang assistert befruktning, da han er sterilisert. Skal til legen neste uke og be om henvisning til sykehuset. Noen som vet noe om hvor lang ventetid det er på sykehuset i Haugesund?

Hei, jeg vet desverre ingen ting om Haugesund, vil bare ønske dere lykke til :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ny her selv men vil ønske deg velkommen hit og lykke til ;) har dessverre ikke så mye kunnskap på dette feltet så kan ikke gi deg så mange svar men håper noen andre kan hjelpe deg :)

Jeg mener alle sykehus må publisere hvor lang ventetid de har på de ulike avdelingene sine. Dette er jo bare en indikasjon, men bedre enn ingenting :) Masse lykke til videre!

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for det! Har en veldig spennende tid i vente.. Ja, alle offentlige burde definitivt ha informasjon om slik på nettsider eller noe. Har prøvd å finne info rundt etter, men det er lettere sagt enn gjort! Håper bare fastlegen vet noe mer da :)

Har du sett på frittsykehusvalg.no ? Alle de offentlige legger gjevnlig ut sin ventetid der. Der står det 24 uker på Haugesund.

Har du sett på frittsykehusvalg.no ? Alle de offentlige legger gjevnlig ut sin ventetid der. Der står det 24 uker på Haugesund.

Nei, det har jeg ikke. Tusen takk for info! får håpe sidene er oppdaterte da, at det o alle fall ikke er lenger ventetid..

Back
Topp