Nybarberte legger og rent undertøy

Ekornmamma

Ønsker oss en liten en
Julikulene 2020
Det er jo alltid greit med rent undertøy og slikt i tilfellet man kommer i en bilulykke eller noe sånt. Men må innrømme at jeg er litt ekstra opptatt av det nå, i og med at fødselen kan sette i gang når som helst! [emoji14] i dag har jeg til og med fått barbert leggene og klipt tåneglene! :D så da kan lillegutt bare komme.

Vet det er litt tullete, jordmødrene er jo tross alt på jobb og bryr seg nada om sånt [emoji14] noen andre som har det litt sånn om dagen? :)

Hehe, slikt driter jeg i :D men klippet neglene her om dagen fordi det trengtes, og barberer leggene ukentlig fordi det er sånn jeg liker det (syns det er vondt når de blir lengte) :)

Haha ;p her går det i gamle truser. hvis fødsel starter blir trusen full i fostervann og blod og buksen gjerne våt. ingen studerer legger og tær :p så kanskje du skal gå rundt med et bind du kan ta på om riene begynner xD så kanskje klærene holder seg tørre

Barberte akkurat leggene i dusjen og tenkte at nå er det vel på tide å gjøre det mer regelmessig igjen. Helt teit, I know, men LITT forfengelig må det vel være lov å være selv som høygravid :-)

Jeg skifter undertøy hver dag, vanligvis barberer jeg meg overalt regelmessig, men nå gjør jeg ikke det. Barberer armhulene annenhver dag, leggene barberte jeg sist dagen før nyttårsaften (får lite hår, så barberer de ikke igjen før etter fødsel!), nedentil har jeg gitt opp 1) fordi de anbefalte å ikke barbere en stund før fødsel 2) fordi det er for slitsomt å bøye seg pga all vannet i kroppen 3) jeg ser ikke tissen min, så bryr meg ikke akkurat nå 4) typen bryr seg ikke.

Men den dagen jeg føder skal jeg ta meg en god dusj der jeg skal barbere meg overalt :D

Skifter undertøy og tar en dusj hver dag (svetter så sinnsykt om natta nå, den interne termostaten min er helt føkka..). Håret vasker jeg hver 2.-3. dag, tar da også en runde med høvelen under armene. Leggene tar jeg når jeg føler for det - gror faktisk veldig sakte om dagen. Bikinilinja har jeg gitt opp, for jeg ser jo ikke en skit.. :P Vet det ikke er anbefalt uansett, men skulle gjerne gjort litt "finpuss" for egen velvære sin del ;)

Hehe, tenkte mer på hygieneprinsippet enn akkurat underbuksa. Skjønner jo at den blir våt og møkkete :) men er jo litt tiltak å dusje om dagen, så syns det er greit å ha litt motivasjon! Dessuten skulle ei venninne ta på leggene mine her om dagen (modningsgreier), og de var både hårete og tørre, så jeg følte meg rett og slett litt ukomfortabel! [emoji14]

Rent undertøy hver dag, vasker meg de dagene jeg ikke dusjer.. men slik har jeg alltid vært :) ellers barberer jeg under armer og går over legger ved hver dusj (annen hver dag ca).. har skikkelig hårvekst , gror raskt ut xD nedentil sluttet jeg for en mnd siden, da jeg hørte de anbefalte å ikke gjøre det før fødsel! Kjenner jeg gleder meg til å ta busken etter fødsel! Ubehagelig, hahaha!:p klippe tåneglene kan jeg bare driiite i, når ikke ned!:p

Helt lik her :D

Barberte legger, smurte dem med fuktighetskrem og farga øyenbrynene med permanent farge her om dagen. Blir ny barbering i morgen, liker å føle meg stelt :-)

Tenkte sånn før det var i gang, da det var i gang kunne jeg ikke brydd meg mindre :p

Fødte med ubarberte legger og nettingtruse før de fjerna den :p

Back
Topp