Nyaste produksjon

Oioioi!

Forumet er livet
Oktoberskatter 2014
Desemberglede 2015
Va i dåp i helgå, og so fadder så måtte da gjerast stas på småen[:D]

Laga et kort og, syns sjøl da blei veldig bra, sjøl om eg føle meg så ein amatør her inne[8D]

Sette stor pris på kommentara, alltid kjekt å veta ka eg kan gjera bedre neste gong[8D]

Knallfint..!!!! ser ut som om du har veldig fine sømmer ut ifra det jeg kan se på bildene.. Når jeg lager voksiposer så runder jeg av den øvre delen (der jeg trekker gjennom strikken slik at det blir en litt mer naturlig kant hvis du skjønner..

For en flott dåpspresang! Tipper de ble glade [:)]

Takk, og takk for tips M3rl0t[:)]
Mottakarane blei veldig glade når di fekk gaven, og eg blei stolt så ein hane, hihi [8D][:-]

wow! Så flink du er!!

knallflott gave da :)

Kjempeflott gave!!
Digget stoffet inni posen :)

Kjempefin gave[:)]
Så flink du er[:)]

Flott gave! Likte både posen og kortet kjempegodt! [:D]

Såå flink du er! Likte kjempegodt den posen og hadde blitt kjempeglad for en slik en [:)] Nydelig kort også [:)]

Tror forresten vi har vært på et annet forum sammen, med et litt annet tema som f eks bryllup [;)] Ronja så iallfall kjent ut [:D]

ORIGINAL: ~Bluebell~

Såå flink du er! Likte kjempegodt den posen og hadde blitt kjempeglad for en slik en [:)] Nydelig kort også [:)]

Tror forresten vi har vært på et annet forum sammen, med et litt annet tema som f eks bryllup [;)] Ronja så iallfall kjent ut [:D]

Tusen takk [:)]
Me va nok da ja, e jo litt innom å oppdatere endå [:D]
Kjenne igjen nicket ditt [:D]

Back
Topp