Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det tror det jamen blir här också bilstol är väl det viktigaste inköpet man gör .Så fin! Da blir det Maxi Cosi Pebble +
Med base er det mye lettere å ta inn og ut av bilen ja. Tenk å måtte feste beltene for hver gang du skal ut en tur... Og veldig greit å ha babyen i bilstolen hvis de for eks har sovna eller du skal ha dem med i butikken.Rätta mig om jag har fel .
Jag har i min bil att du kan fästa stolen med ankare i sätet. Behöver man då en base?
Men med base så blir det lättare och ta stolen ut och in av bilen ?
Tack för svarMed base er det mye lettere å ta inn og ut av bilen ja. Tenk å måtte feste beltene for hver gang du skal ut en tur... Og veldig greit å ha babyen i bilstolen hvis de for eks har sovna eller du skal ha dem med i butikken.
Lurt ska komma ihåg detLurt å tenke på også om du kan bruke samme basen til nyfødtstol og den neste bilstoler samt at du kan få adapter til understellet på vogn. Jeg har ikke kommet så langt at jeg har oversikt over dette selv enda, men fikk tips av en god venninne at man bør kjøpe en base man kan bruke til flere enn bare en bilstol
Rätta mig om jag har fel .
Jag har i min bil att du kan fästa stolen med ankare i sätet. Behöver man då en base?
Skulle ønske de hadde fått testa den nye stolen til Besafe, hvor man kan bruke samme base på babystolen og på stol to.
Got itRegner med du mener Isofix? Isofixen sitter dessverre i de aller fleste tilfeller på basen og ikke på stolen, når det er snakk om babysetet.
Vi har neste bilstol etter storebror uten base, så derfor blir det beltefeste på oss. Ikke noe problem å feste!Rätta mig om jag har fel .