lillefot Elsker forumet 25 Aug 2009 #1 kan eg henge litt her eller?? [:D] var på ultralyd i dag. fekk termin 28 januar. [:)] har en sønn på 3 år som gleder seg til å bli store bror. og denne gangen må vi handle inn rosa klær [:)]
kan eg henge litt her eller?? [:D] var på ultralyd i dag. fekk termin 28 januar. [:)] har en sønn på 3 år som gleder seg til å bli store bror. og denne gangen må vi handle inn rosa klær [:)]
GutteMamma89 Gift med forumet Novemberlykke 2022 25 Aug 2009 #2 klart du kan det!! [:)] gratulerer med graviditeten, og velkommen til oss!! [:D]
T titta81 Glad i forumet 25 Aug 2009 #5 Så koselig !!! [:D][:D][:D] Gratulerer med prinsesse [:D] Mange av de her inne [;)] Og det er jo bare gøy
Så koselig !!! [:D][:D][:D] Gratulerer med prinsesse [:D] Mange av de her inne [;)] Og det er jo bare gøy
M Mine3nydelige Elsker forumet 25 Aug 2009 #6 Hei hei og velkommen her...Gratulerer med jente i magen[:D]
S StorkNebb Elsker forumet 26 Aug 2009 #11 ORIGINAL: Mine3nydelige Hei hei og velkommen her...Gratulerer med jente i magen[:D]