Ny...

LilleJenta

Gift med forumet
Hallo alle sammen![;)]
Jeg er helt ny her... Har vært innom og tittet endel ganger, og alle virker så hyggelige og hjelpsomme![:D] Kanskje jeg kunne få være m å bli litt bedre kjent m dere?

Velkommen til babyverden da[:)] hyggelig.. Har ikke vært her så lenge selv men alle er veldig hyggelige her.. Har u barn?

Velkommen skal du være[:)] Håper du finner deg til rette og koser deg like mye som vi gjør.. Bare pass deg, det er utrolig lett å bli hekta[:)]

Hei, og velkommen hit. [:D]

Som du sikkert har funnet ut fra nicket heter jeg Nina. Er 20 år og har barna Madeleine på 17 måneder, og Adrian på 6 måneder.

Trives veldig godt her

Velkommen hit!
Håper du vil trives[;)]

heihei!
velkommen til oss, korselig å se flere her[:D]

Hei og velkommen hit[:D]

Velkommen skal du vera!!
Du vil nok trivst her..da gjer vertfall eg!!

very welcome my dear!!!

Tusen takk alle sammen! Har ikke helt funnet ut hvordan man kan lage masse fancy greier på det man legger inne her ennå, men det kommer vel etterhvert...![:)] Hehe...
Jeg er 16 uker gravid, og gleder meg til å bli mamma!!!! JIIIPPPPPIIII!!![:D]

Er ny her selv jeg, men har allerede fått masse hjelp og gode ord:)

Velkommen..

Velkommern, får du det like koselig inne her som mange av oss kan jeg vel nesten garantere deg at du blir hekta..hehe[:D]

Hei!

Velkommen til begge to

velkommen skal du være[:D][:D]

Velkommen!! koslig du vil være her og prate litt med oss!!
Faren ved å være her er at man blir hekta!!! [:D]

Velkommen Lillejenta!

Koselig at du har kommet hit. mange hyggelige mennesker her, ja, så du kommer sikkert til å trives godt!

Gratulerer med graviditeten forresten!

M

Velkommen skal du være!!!
Det er vel ikke lenge før du er like hekta som oss andre her....

Velkommen ja[:)]jeg og trives veldig godt her,et topp forum[:)]gratulerer med bebi i magen[;)]

Å dette var så hyggelig da!
Det er nok som dere sier ja, stor fare for å bli hekta! Merker allerede jeg må inn her og se hele tiden...[:o] Hehe!
Takk for alle Velkommen`er og Grattis`er!![:D]
Håper alle har en fin helg!

Back
Topp