Ny :-)

SyDilla

Flørter med forumet
Hei jenter!

Jeg har sneket rundt her en god stund, men ikke turt å si hei enda. Har hatt en litt tøff forhistorie før denne graviditeten med medisinsk abort grunnet kreft. Er gravid med min første og skal ha en jente med termin 2. september. Har vært på svangerskapskontroll idag og alt ser flott ut med en frøken på vekstgjennomsnittet - hurra!

Jeg koser meg som gravid og gleder meg til de siste tre månedene med skrekkblandet fryd.

Gratulerer! !!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer og velkommen hit. ;)

Så koselig med svar, tusen takk!

Jeg fikk brystkreftdiagnose og måtte ta bort min første i september 2011, var ferdig med behandling i 2012 og fikk verdens beste og skumleste julegave i 2012 :-) Nå har jeg endelig kommet så langt at jeg føler meg trygg og siste kontroll av både pupp og barn ser bra ut. Moving on! :-D

Så hvis noen lurer på noe om brystkreft så kan jeg mye og svarer gjerne. Og husk å sjekke de flotte puppene deres jenter, alle kan få brystkreft (jeg var 29 år da jeg fikk diagnosen).

Gratulerer så masse med den lille på vei. Og kjekt at du turte å skrive noe endelig :) Velkommen!! :D

Velkommen inn hit :) tøf historie du har men håper alt går fint framover for deg å babyen :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Velkommen hit og gratulerer så mye med snuppa i magen :)
Håper du klarer å nyte resten av svangerskapet til tross for din skumle historie :)

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Tøff historie :( bra du er frisk nå da, og fått den beste gaven :) gratulerer så mye :) og velkommen hit :)

Velkommen hit! Håper kreften er et tilbakelagt kapittel for evig, og at de neste 3 mndene kun blir fryd. :)

Gutt født 09
Lillebror ventes

Så koselig med svar, tusen takk!

Jeg fikk brystkreftdiagnose og måtte ta bort min første i september 2011, var ferdig med behandling i 2012 og fikk verdens beste og skumleste julegave i 2012 :) Nå har jeg endelig kommet så langt at jeg føler meg trygg og siste kontroll av både pupp og barn ser bra ut. Moving on! :-D

Så hvis noen lurer på noe om brystkreft så kan jeg mye og svarer gjerne. Og husk å sjekke de flotte puppene deres jenter, alle kan få brystkreft (jeg var 29 år da jeg fikk diagnosen).

Velkommen hit :) Håper at alt er fint med deg nå. Vill bare si at jeg har å hatt brystkreft, fikk det i sommeren 2008 og har operert bort det ene brystet. Etter det skulle jeg gå på tamoxefen i 5 år, men valgte at slute etter 4 år ettersom jeg syntes jeg begynte å bli "litt gammel" er 32 år nå. Vi venter en liten jente 29. Sept. Hør gjerne av deg hvis du vil snakke om noe :)

Gratulerer så mye ^^
Håper du får et flott svangerskap denne gangen :D
Utroøog tøff historie :/
Vi krysser fingrene for at du får en fantastisk opplevelse <3
Velkommen hit til oss :D

Back
Topp