Ny ;)

lysengeln

Forelsket i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hei :)
Jeg har da skrevet litt på forumet, men aldri helt presentert meg selv :)
Jeg er ny på forumet og Babyverden, så tar litt tid før ting setter seg inn :)
Men her kommer litt om meg:
Jeg er 25 år dame, som lyder navnet Stina. Jeg er opprinnelig nordlending, men er bosatt i trøndelag.
Jeg har 2 unger fra før, ei jente på 9år og en gutt på snart 5 år :)

Begge barna mine er født prematurt, så vi er alle spente her om denne rakkeren kommer for tidlig og :)
Jeg er nå kommet i uke 23+2 :)
Det er nå tiden framover er spennenede, mye som skal skje på veldig kort tid :)

Jeg har en mann som er ganske så vettskremt, for han skal bli pappa for første gang :)
Han var en "gammel"ungkar når jeg huket tak i han, så han har aldri vært borti nyfødte før :P
Han gleder seg jo sefølgelig mye og, og jeg gleder meg mest til å se han bytte bleie for første gang :D *ler*

Oi, dette ble mye info.. Men nå vet dere nå litt om meg, og familien min :)

Håper de fleste tar seg tid til å svare meg, og fortelle litt om seg selv, for jeg synes det er bestandig kjekt å bli kjent med nye folk :)

Mvh Stina :)

Hei og velkommen hit

Jeg er 31 år, bor i Haugesund med samboer og en liten gutt på 2 år. Vi venter ei jente i januar og gleder oss veldig til å få en liten til i hus.

Min mann var også veldig spent når vi skulle få første, men han kom fort inn i rollen som far.

Du får ha lykke til videre i svangerskapet, håper babyen holder seg i magen noen måneder til;)

Velkommen, velkommen! Jeg er 21 år, venter mi første jente 5 januar. Bor i Telemark, nabon te Sputnik! :-)

Hei og velkommen.
Jeg er 25 år venter mitt tredje barn, har to gutter fra før, en på 2 og en på 3 som blir 4 i desember. Jeg er oppvokst i Haugesund, men flyttet til Trondheim når jeg fikk første mann, samboer jobber i trondheim så da ble det flytting på meg, og nå har vi nettopp kjøpt oss hus i Skogn.

Heisann! Velkommen til oss! Så koselig at vi blir flere og bedre kjent!
Jeg bor i Vestfold og er 32 år. Vi har en gutt fra før som straks er 2 år og venter ei jente 17 januar!

Hei Stina
Velkomme hit inn, kjekt å lese om deg! Fikk litt sjokk når jeg ser at du her ei på 9!! Jeg er ennå så "ung" at så unge som deg kan jo umulig ha sååå store unger (hodet mitt tror jeg er 24...)
Vel, jeg er jeg ung jente på 34 år fra nordnorge (Troms)  men bor utenfor Bergen. Har bodd her i 11 år (hmmm, begynner jo å bli gammel...).
Jeg venter min andre gutt, og får litt panikk innimellom, men gleder meg enormt mye også

Hvor mye for tidlig var de to andre født?
Søstra mi har to premature (en mnd) og venter nå en skikkelig attpåklatt. Den nye har 3 uker igjen i magen, men hun har allerede vært på sykehuset for riehemmende tab og lungemodning sprøyte. De klarte å stoppe det, men den kommer nok før tiden den og.
Blir spennende å se om det blir januar eller desember på deg iallefall;-)

jc: Hehe har vært mange som har reagert på at jeg har en 9'åring :)
Ja var jo litt tidlig ute, men vi har klart oss flott, og det er jo det viktigste :)

9'åringen kom 8 uker for tidlig, og da var vi 2 mnd på sykehus, til hun ble 2kg :)
Var veldig skremmende, siden hun var min første og jeg var så ung, men er glad for det idag, for den opplæringen jeg fikk på prematur avdelingen på Levanger sykehus var gull verdt :)

5'åringen fikk jeg 6 uker for tidlig, der fødselen var noe komplisert, men endte bra :)

Ja jeg er selv veldig spent på når rakkeren i magen har tenkt seg ut, men har ett håp om at jeg vertfall skal passere uke 35 :)
Det beste hadde jo vært å få gå tiden ut, men tviler på at jeg kan det, siden sykehuset opplyste meg etter fødsel nr 2 at mest sannsynlig så kunne jeg bare få premature barn..
Men er jo lov å håpe :)

Tusen takk for alle hilsninger og velkomstord jeg har fått :) Er veldig koselig å bli tatt så godt imot :)

Back
Topp