Hei :)
Jeg har da skrevet litt på forumet, men aldri helt presentert meg selv :)
Jeg er ny på forumet og Babyverden, så tar litt tid før ting setter seg inn :)
Men her kommer litt om meg:
Jeg er 25 år dame, som lyder navnet Stina. Jeg er opprinnelig nordlending, men er bosatt i trøndelag.
Jeg har 2 unger fra før, ei jente på 9år og en gutt på snart 5 år :)
Begge barna mine er født prematurt, så vi er alle spente her om denne rakkeren kommer for tidlig og :)
Jeg er nå kommet i uke 23+2 :)
Det er nå tiden framover er spennenede, mye som skal skje på veldig kort tid :)
Jeg har en mann som er ganske så vettskremt, for han skal bli pappa for første gang :)
Han var en "gammel"ungkar når jeg huket tak i han, så han har aldri vært borti nyfødte før :P
Han gleder seg jo sefølgelig mye og, og jeg gleder meg mest til å se han bytte bleie for første gang :D *ler*
Oi, dette ble mye info.. Men nå vet dere nå litt om meg, og familien min :)
Håper de fleste tar seg tid til å svare meg, og fortelle litt om seg selv, for jeg synes det er bestandig kjekt å bli kjent med nye folk :)
Mvh Stina :)
Jeg har da skrevet litt på forumet, men aldri helt presentert meg selv :)
Jeg er ny på forumet og Babyverden, så tar litt tid før ting setter seg inn :)
Men her kommer litt om meg:
Jeg er 25 år dame, som lyder navnet Stina. Jeg er opprinnelig nordlending, men er bosatt i trøndelag.
Jeg har 2 unger fra før, ei jente på 9år og en gutt på snart 5 år :)
Begge barna mine er født prematurt, så vi er alle spente her om denne rakkeren kommer for tidlig og :)
Jeg er nå kommet i uke 23+2 :)
Det er nå tiden framover er spennenede, mye som skal skje på veldig kort tid :)
Jeg har en mann som er ganske så vettskremt, for han skal bli pappa for første gang :)
Han var en "gammel"ungkar når jeg huket tak i han, så han har aldri vært borti nyfødte før :P
Han gleder seg jo sefølgelig mye og, og jeg gleder meg mest til å se han bytte bleie for første gang :D *ler*
Oi, dette ble mye info.. Men nå vet dere nå litt om meg, og familien min :)
Håper de fleste tar seg tid til å svare meg, og fortelle litt om seg selv, for jeg synes det er bestandig kjekt å bli kjent med nye folk :)
Mvh Stina :)