Ny

nurk og mirakel

Flørter med forumet
Hei. Jeg er ny her. Det er ikke med lett hjerte jeg skriver inn her. Har prøvd å bli gravid i 15 mnd, uten resultat. Har en gutt på nesten 2 1/2 år. Undersøkelse hos legen viser at jeg har egg og normal eggeløsning. Min mann tok en sæd test for noen uker siden, fikk svar på den i dag. Det var ikke bra resulat. Fikk null på alt. Vet noen hva det betyr? Er alt dødt? Eller kan det være håp om bedring? Har ikke time hos legen igjen før i slutten av mai. Jeg har 100 spm. Er det lang ventetid hvis man skal ha hjlep til å bli gravid? Noen som har kjøpt sperm i Danmark? Hvordan går jeg frem?

Så dumt at du også må inn her.. 0 på alt ville jeg nok tolket som at alt var dødt, men sædprøver kan jo variere veldig fra tid til annen, heldigvis[:)]

Er det mannen din som er far til sønnen din? Hvis han er det, så er det alltids et godt tegn at dere har klart det før[:)]

Ventetiden varierer fra sted til sted, tror jeg.. og sperm fra Danmark kan jeg ingenting om..

Uansett, velkommen inn hit - håper virkelig det ordner seg for dere[:)]

Tippar det skal gå bra når de får litt hjelp sidan han er far til guten de allerede har. Kvaliteten kan jo variere litt opp og ned og sjøl ved ingen levande spermiar ut så kan det takast ut levande celler direkte frå pungen. Masse lykke til!

Velkommen hit, selv om du ikke oensker aa vaere her.

Siden du har barn med mannen din fra foer saa er nok ikke alt haap ute. Men vet dere noen grunn til at mannen din plutselig har null saed? (sykdom, medisiner etc kan jo paavirke dette i en viss grad)

ORIGINAL: Kanskje snart?

Velkommen hit, selv om du ikke oensker aa vaere her.

Siden du har barn med mannen din fra foer saa er nok ikke alt haap ute. Men vet dere noen grunn til at mannen din plutselig har null saed? (sykdom, medisiner etc kan jo paavirke dette i en viss grad)

Velkommen inn hit[:)] Det er en fin gjeng her.

Kan ikke så mye om sædkvalitet, men virker som de andre jentene her inne har svart deg.
Ønsker deg lykke til, det går nok bra til slutt[:D][:D]

ORIGINAL: Hoppla

Velkommen inn hit[:)] Det er en fin gjeng her.

Kan ikke så mye om sædkvalitet, men virker som de andre jentene her inne har svart deg.
Ønsker deg lykke til, det går nok bra til slutt[:D][:D]

sign [:)]

Back
Topp