Ny vogn..

Wenchus

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Marsboerne 20 18
Pokker så sinnnnnnsykt lei av tidenes VERSTE kjøp, Emmaljunga city cerrox. Nå tok den kvelden for siste gang idag, så nå SKAL vi ha ny, nå har vi ikke bare LYST på ny lengre.. hehe.
Tenker på OTH urban jungle, men vil gjerne ha flere alternativ, så hva er dere fornøyd med da jenter?
Emmaljunga er UAKTUELT

Btw - GODT NYTTÅR!!!

Sorry, sånne hjul er uaktuelt, det er det vi har nå og det suger [8D]

Og jeg har dårlig erfaring med tre hjul, så jeg kjøpte Bugaboo Cameleon. [;)] Samme manøvrerbarhet, men likevel mer stabil.
Liten, lett og stilig.

ORIGINAL: Sicily

Og jeg har dårlig erfaring med tre hjul, så jeg kjøpte Bugaboo Cameleon. [;)] Samme manøvrerbarhet, men likevel mer stabil.
Liten, lett og stilig.

Takk for tipset! Likte heller ikke de hjulene [8D] Må ha en med store hjul.

Quinny 4xl er veldig god...4-hjuling med svingbare hjul foran, stabil og god turvogn!

ORIGINAL: Wenchus

ORIGINAL: Sicily

Liten, lett og stilig.

Takk for tipset! Likte heller ikke de hjulene [8D] Må ha en med store hjul.

Fins jo vinterhjul til den, men jeg har omtrent ikke brukt det. [;)]

ORIGINAL: løve78

Quinny 4xl er veldig god...4-hjuling med svingbare hjul foran, stabil og god turvogn!

Det er sånne hjul jeg IKKE vil ha, hehe, men takk for tipset!
Har prøvd å trille en quinny trehjuling også og det synes jeg var helt forferdelig [8D]

Takk for alle tips! Jeg er blitt kresen etter å ha kjøpt tidenes møkkavogn...... [:@]
Men det blir nok OTH hvis det ikke dukker opp flere jeg liker [8D]

Jeg liker Phil & Teds vognen vår som singelvogn, gode hjul, enkel å manøvrere og ikke minst tar liten plass i bilen :)

Back
Topp