I går ble det visst ny vogn på meg
Og jeg som hvertfall ikke skulle ha en trehjuling.....
Nå sitter jeg her som den stolte eier av en splitter ny TFK Jogster Twist
Det begynte med at jeg ville se om vi kunne få tak i en billig brukt vogn med lufthjul å ta med oss til Kypros i stede for den blå tralla med hardere hjul.
Nå når jeg er så godt i gang med disse morgenturene mine vil jeg fortsette de to ukene vi er på tur også.
Jeg ser for meg at lillegull ikke ville hatt det så behagelig o den blå tralla når jeg fyker avgårde i rask gange, ikke så lett å ta hensyn til humper ol da når en skal gå fort.
Vi hadde sett litt på nett etter en billig grei vogn, og ville gå innom barneutstyrs butikken og se de forskjellige før vi kjøpte.
Da ble jo mannen forelska i denne vogna
Og han fant ut at vi like så godt kunne kjøpe denne ny.
Dette var siste mann og vi skulle nå virkelig nyte tiden, og han skulle ligge/sitte godt i vogna si
Vi snakket med søstera til mannen om ikke hun ville være med og spleise på vogna i stede for å kjøpe noe i sølv eller noe annet ubrukelig til dåpen. Det ville hun. Så da ble det jo ikke så dyrt likevel
Jeg kjenner jeg må få litt tid på meg til å venne meg til fasongen og utseende på den, og ikke minst det å trille en vogn med tre hjul.
Prøvde den i går med adapter til bilstolen da vi varmen snartur og handlet.
Jeg må si det var en drøm å trille han rundt slik istedenfor å ha bilstolen oppi ei ustyrlig handlevogn
Nå er jeg på jakt etter et brukende regntrekk da de originale er så stive og ubrukelige egentlig.
Noen som har en slik vogn og har uoriginalt trekk til bagen de er fornøyd med?
Fant ett på jollyroom som ser ut som kan passe?
http://www.jollyroom.no/tullsa-regnskydd-liten-liggdel-svart.html
Nå gleder vi oss til å få komme i gang og bruke vogna skikkelig
Den gamle Simo vogna tenkte vi å ha stående på hytta.
Da slipper vi å ta med oss vogn hver gang vi skal inn, av og til har vi mye bagasje å dra med oss, så da har vi plass til alt.
I tillegg så kan broren min også dra nytte av den, de venter en gutt i november
❤ Prinsen født 3.juli ❤
Og jeg som hvertfall ikke skulle ha en trehjuling.....
Nå sitter jeg her som den stolte eier av en splitter ny TFK Jogster Twist
Det begynte med at jeg ville se om vi kunne få tak i en billig brukt vogn med lufthjul å ta med oss til Kypros i stede for den blå tralla med hardere hjul.
Nå når jeg er så godt i gang med disse morgenturene mine vil jeg fortsette de to ukene vi er på tur også.
Jeg ser for meg at lillegull ikke ville hatt det så behagelig o den blå tralla når jeg fyker avgårde i rask gange, ikke så lett å ta hensyn til humper ol da når en skal gå fort.
Vi hadde sett litt på nett etter en billig grei vogn, og ville gå innom barneutstyrs butikken og se de forskjellige før vi kjøpte.
Da ble jo mannen forelska i denne vogna
Og han fant ut at vi like så godt kunne kjøpe denne ny.
Dette var siste mann og vi skulle nå virkelig nyte tiden, og han skulle ligge/sitte godt i vogna si
Vi snakket med søstera til mannen om ikke hun ville være med og spleise på vogna i stede for å kjøpe noe i sølv eller noe annet ubrukelig til dåpen. Det ville hun. Så da ble det jo ikke så dyrt likevel
Jeg kjenner jeg må få litt tid på meg til å venne meg til fasongen og utseende på den, og ikke minst det å trille en vogn med tre hjul.
Prøvde den i går med adapter til bilstolen da vi varmen snartur og handlet.
Jeg må si det var en drøm å trille han rundt slik istedenfor å ha bilstolen oppi ei ustyrlig handlevogn
Nå er jeg på jakt etter et brukende regntrekk da de originale er så stive og ubrukelige egentlig.
Noen som har en slik vogn og har uoriginalt trekk til bagen de er fornøyd med?
Fant ett på jollyroom som ser ut som kan passe?
http://www.jollyroom.no/tullsa-regnskydd-liten-liggdel-svart.html
Nå gleder vi oss til å få komme i gang og bruke vogna skikkelig
Den gamle Simo vogna tenkte vi å ha stående på hytta.
Da slipper vi å ta med oss vogn hver gang vi skal inn, av og til har vi mye bagasje å dra med oss, så da har vi plass til alt.
I tillegg så kan broren min også dra nytte av den, de venter en gutt i november
❤ Prinsen født 3.juli ❤