Ny vogn!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Ja, i dag kom jeg over ei jeg kjenner som skulle GI BORT ei gammel Simo-vogn!
Type 80-talls omtrent!
De er jo bare råkule da, og selvom jeg ikke hadde planlagt det så måtte jeg bare ha den!
Bagen er utrolig romslig, så om ikke annet, kan den brukes som sovevogn her hjemme i lang, lang tid!
Får gi den en liten vask og ordne en bedre madrass eller lammeskinn ned i, så er den klar til bruk!
D8B3A49C-1AF7-43EF-93FA-A5BA81D156FA-4078-00000551B91F3AE8.jpg

3D99D5CA-D06B-463D-AF4C-E65539DB9576-4078-00000551D1FFFFE1.jpg

Så kult! :) Grattis med "ny" vogn!

stilig! Kanskje litt upraktisk å slå sammen for å få med seg i bil o.l.??? Vurderte ei sånn da vi skulle kjøpe vogn, men så tenkte jeg at de kanskje ikke er skapt for så mye opp og sammenslåing som dagens vogner blir utsatt for?!?

Smiley201246
Stilig!Grattis med ny vogn

Kjempestilig :D Grattis med "ny" vogn ;) :)

stilig! Kanskje litt upraktisk å slå sammen for å få med seg i bil o.l.??? Vurderte ei sånn da vi skulle kjøpe vogn, men så tenkte jeg at de kanskje ikke er skapt for så mye opp og sammenslåing som dagens vogner blir utsatt for?!?

Altså, sammenlinket med mange av dagens vogner er detn totalt upraktisk! Den blir nok ikke puttet mye inn og ut av bil, men sånn generelt sett tror jeg man skal lete lenge i dag for å finne en vogn som faktisk varer i 20 år, slik disse vognene har gjort =)
Denne skal vi ha hjemme, mest som sovevogn og kanskje som "pyntevogn" på 17- mai eller liknende.
Men den er enkel å slå sammen og ikke noe problem å ha i bil i seg selv.

Back
Topp