Du får ca samme mellomrom som jeg får på mine. Jeg har kommer frem til at søskenvogn ikke blir nødvendig. Otilie som er 1 1/2 nå liker best å gå selv, tviler på det kommer til å forandre seg ettersom mnd går.
Jeg har vogndilla, så vi huser tre vogner. En emmaljunga citycross, en mountain buggy urban jungle og en gt safari (tvillingvogn). Tvillingvogna skal selges, den bruke jeg når jeg var dagmamma en lite periode.
Om du har lyst på ny vogn så hadde jeg tatt meg en tur å prøvekjørt, fins en jungel av vogner der ute:) Jeg elsker vår city cross. MB er hendig pga det er en trehjuling. En ting som er viktig for meg er at babyen sitter mot meg i overgangen fra bag til sportsvogn. Vet ikke om det er noe du er opptatt av.
Har vurdert en tfk selv, den har håndbrems som virker sykt praktisk. Men er redd samboeren min flytter fra meg om jeg drar enda i vogn i hus. Har kjøpt og solgt et par allerede:P
Skriv en liste over egenskaper som er et must, kjekt å ha, osv. Så vet du ihvertfall hva du skal se etter.