Ny vogn?

2jenterog1til?

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Har lyst på ny vogn, mn vet ikke hvilken.. V har en brio happy fra 2010, den er god som sportsvogn, mn likte ikke bagdelen. Fr liten skjerm og borrelås som bråker på vognposen.. Jenta mi fyller 2 år noen uker før lillegulle kommer, så tror ikke vi trenger søskenvogn?

Kommer ann på hvor mye du bruker vogn tenker jeg? I forhold til søskenvogn... Han av min brukte vogn fremt til han var nesten 3 år fordi han sov på dagen og jeg brukte den til å trene :)

Jeg er Tfk-frelst og kan fint anbefale den :)

Vi sluttet å bruke vogn hjemme når poden var 2 år, så vi hadde ikke hatt bruk for søskenvogn, men alle bruker vogn på forskjellige måter etter behov...

Jeg tenker om vi trenger vogn nr to. Tenker da på en tfk. Vi har emmaljunga city cross 2010 modell etter storebror. Men om han trenger denne som sovevogn i barnehagen må vi jo ha en til snuppa hjemme. Så vi har lagt søskenvogn litt på is, å ser etter ny enkeltvogn. Å de dagene Fillip er hjemme, og vi skal ut, bruker vi bare søskenbrett, ellers så er vi somregel 2. Så da kan vi jo trille hver sin vogn om det behovet melder seg:-) men vi bestemmer oss ikke før mot termin, å ser an om Fillip i det hele sover på dagen. For isåfall trenger vi ikke en til vogn:-)

vi har emmaljunga scooter til 1 åringen i huset, storebror har slutta m vogn, og skal kjøpe ei emmaljunga vogn til nyebebisen... tror vi skal investere i ei billig brukt søskenvogn og...

Du får ca samme mellomrom som jeg får på mine. Jeg har kommer frem til at søskenvogn ikke blir nødvendig. Otilie som er 1 1/2 nå liker best å gå selv, tviler på det kommer til å forandre seg ettersom mnd går.

Jeg har vogndilla, så vi huser tre vogner. En emmaljunga citycross, en mountain buggy urban jungle og en gt safari (tvillingvogn). Tvillingvogna skal selges, den bruke jeg når jeg var dagmamma en lite periode.

Om du har lyst på ny vogn så hadde jeg tatt meg en tur å prøvekjørt, fins en jungel av vogner der ute:) Jeg elsker vår city cross. MB er hendig pga det er en trehjuling. En ting som er viktig for meg er at babyen sitter mot meg i overgangen fra bag til sportsvogn. Vet ikke om det er noe du er opptatt av.

Har vurdert en tfk selv, den har håndbrems som virker sykt praktisk. Men er redd samboeren min flytter fra meg om jeg drar enda i vogn i hus. Har kjøpt og solgt et par allerede:P

Skriv en liste over egenskaper som er et must, kjekt å ha, osv. Så vet du ihvertfall hva du skal se etter.

Jeg har kjøpt phill&teds søsken vogn. Den var på tilbud til 4000, så måtte bare kjøpe den. Har city crossen 2010 fra storebror som jeg kommer til å bruke som hovedvogn til den lille. Men har en liten tass som synes det er veldig morsomt å gå i motsatt retning enn det vi går. Så jeg tenker det er greit å ha når jeg er alene med dem. Det er jo ei veldig lett vogn som man lett kan gå fra enkel vogn til søskenvogn (phill&teds). Kan kanskje innrømme jeg har litt vogndilla her også med 5 vogner i hus;p en scooter, city cross, phill&teds, ei tvilling tralle og ei paraplytralle (til syden bruk )

Jeg vet virkelig ikke om vi må ha en ekstra vogn, eller om snuppa ikke vil sitte i vogn om 6 mnd.. Nå hender det hun vil ut å trille en tur. Men om det går an å kjøpe en bagdel som jeg liker bedre.. Må vel ta meg en tur til trondheim å kikke.. Her jeg bor er det dårlig utvalg synes jeg..

Jeg skal bruke min Brio Happy til lillegutt i magen også, godt fornøyd med den ;) 

Og min gutt blir 2 i juni, så han får seg et ståbrett, så får vi bare bruke god tid når vi er ute og gå :)

Tenk på alt jeg kan handle nå som jeg ikke kjøper ny vogn!!!!!!!!!!!!!!

JEg opplevde at snuppa våknet hver gang jeg åpnet stormtrekket(heter det det?) pga borrelåsene. -De bråkte sånn.. derfor ønsker jeg ny bagdel, så jeg kan gå inn på et senter uten å være redd for at hun skal våkne når jeg skal åpne opp posen hennes litt.. ;P  er jeg teit som ønsker ny vogn pga det?   -synes heller ikke skjermen dekker nok på vindfulle dager..

Nei, ikke teit pga det, det er du som vet hva du vil og synes er best for deg ;) 

Jeg er bare godt fornøyd vogna ;)

Nei, ikke teit pga det, det er du som vet hva du vil og synes er best for deg ;) 

Jeg er bare godt fornøyd vogna ;)

Cec* skrev:
Jeg tenker om vi trenger vogn nr to. Tenker da på en tfk. Vi har emmaljunga city cross 2010 modell etter storebror. Men om han trenger denne som sovevogn i barnehagen må vi jo ha en til snuppa hjemme. Så vi har lagt søskenvogn litt på is, å ser etter ny enkeltvogn. Å de dagene Fillip er hjemme, og vi skal ut, bruker vi bare søskenbrett, ellers så er vi somregel 2. Så da kan vi jo trille hver sin vogn om det behovet melder seg:-) men vi bestemmer oss ikke før mot termin, å ser an om Fillip i det hele sover på dagen. For isåfall trenger vi ikke en til vogn:-)

Jeg tenker akkurat som deg faktisk. hehe.. så sign ;)

Vi har også city cross fra 2010 og lurer på å bruke denne til babyen og kjøpe en tfk sportsvogn til storebror. Han sover jo enda i barnehagen og vi liker å dra på tur. og da er vi jo med alle mann. Men får se an nærmere oktober .)

Back
Topp