Ny vogn til sommeren :D

babymirakel

Oktobermirakel, ønske om bitteliten <3
Oktobermirakler 2013
Himmelbarn
Denne :D

Vedlegg

• 1394373064455.jpg
    1394373064455.jpg
    36,5 KB · Visninger: 74
Kjempe fine vogner :) jeg har "desverre" 3 vogner å velge mellom, så bør ikke kjøpe noen ny :P men helt klart sportsvogn fra våren!:D skal bli deilig å slippe den teite kombivogna ;)

Må fikse den f****** simo vognen i morgen som veier BLY ! Punktert ene dekket. Vognen veier jo godt over 20 kilo :O da skal jeg samtidig teste vogner der. Skal bestille ny rundt midten av juni :)

Må fikse den f****** simo vognen i morgen som veier BLY ! Punktert ene dekket. Vognen veier jo godt over 20 kilo :O da skal jeg samtidig teste vogner der. Skal bestille ny rundt midten av juni :)

Har også simo vogn (kombi) etter første barnet.. er ikke noe glad i den nei.. tung og stor..så gleder meg til mini er litt større og til at det er varmere ute :) så kan han heller sitte/ligge i pose i sportsvogna :D

Tenkte først brukt, men ettersom folk advarer mot det. Så kjøper vi splitter ny vogn :) selger den andre vi har da :)

Tenkte først brukt, men ettersom folk advarer mot det. Så kjøper vi splitter ny vogn :) selger den andre vi har da :)

Både kombovogna og den ene sportsvogna vi har er kjøpt/fått brukt.. men lite brukt.. er ikke noe forskjell fra den vi fikk helt ny :P

Da får jeg holde øyne oppe etter sånn jeg vil ha til juni da :)

Ingen vogn jeg vil ha der inne nå xD se igjen neste uke :)

Er det Emmaljunga Scooter? Vi har en slik til storebror som sovevogn i bhg :) Skal ta den hjem nå siden han akkurat har sluttet å sove på dagtid. Tenkte den kan være fin å bruke til lillebror i sommer om vi skal litt offroad å trille :)

Jeg har Bugaboo Cameleon, og skifter til sportsdelen til sommeren :) Den er veldig nett, lett og fin. Ellers har jeg Quinny Zapp (ikke Xtra) til paraplytrille, helt genial! :)

Er det Emmaljunga Scooter? Vi har en slik til storebror som sovevogn i bhg :) Skal ta den hjem nå siden han akkurat har sluttet å sove på dagtid. Tenkte den kan være fin å bruke til lillebror i sommer om vi skal litt offroad å trille :)

Jeg har Bugaboo Cameleon, og skifter til sportsdelen til sommeren :) Den er veldig nett, lett og fin. Ellers har jeg Quinny Zapp (ikke Xtra) til paraplytrille, helt genial! :)
Vognen på bildet er city cross :)

Back
Topp