ny vinterdress!!!

Søøtnoos

Elsker forumet
leo trenger ny vinterdress, tenkte og kjøpe reima eller lego tec t han, men spm var, hvem dress syntes DU  er best og hadde vært kjekt om du visste ett sted de er på salg oxo[:)]

Vi kjøpte reima tec til snuppa på julaften til 30% avslag. Vet ikke hvilken dress som er best da, for jeg syns det virker som det er smak og behag, og individuelle faktorer som avgjør hva man foretrekker. I fjor kjøpte vi en som var billig og tung- og som vi var veldig fornøyd med, så hadde vi en fra name it som var posete- den var vi også veldig fornøyd med, og nå er vi veldig fornøyd med reima tec- som er dyr. Såh, da har du det vel klart![8D]
ser for meg at barnas hus har salg på reima-dresser nå eller i nær framtid[;)]

Liker reima sin bedre enn lego. Reima sin er tynnere liksom..ikke så hard i stoffet. Kjøpte lego til eldstejenten i fjor,men iår ble det reima.

Et sed billig..Jo, finn.no. der kjøpte jeg til begge jentene[:)][:)]Og de funker. de holder på varmen og er vanntette og vindtette. Og MYE billigere..kommer til å kjøpe på finn neste gnag og[:)][:)]

Vi sverger til Reima Tec
Gutten vår er ALDRI våt eller kald, og han tar omtrent svømmeknappen i pyttene...[8|]

Tror det er 30% på Barnas Hus nå

vi har reima, kjempe fornøyd[:D] hørt mye bra om legp tec også..

Reima tec!

På barnas hus har de 30 % på de nå.

Har kjøpt te sønnen min som han sga ha te neste år.
Kjøpe det kvert år på salg.

ORIGINAL: dios

jeg ville kjøpt coop friends sin[;)]

hadde lego, men synes ikke den er såå vantett, etter en liten vask var den ikke så god, synes nå en liten runde ikke bør gjøre dressen gjennombløt ved neste bruk[;)]

Coop sin kom best i test, og det gjorde den i fjor også, dessuten er den god å ha på, varm, og den tåler å SITTE/RULLE/SVØMME i vanndammer[;)]

Den er MYE stivere og passer ikke til barn under 3. MIN mening.

ORIGINAL: dios

jeg ville kjøpt coop friends sin[;)]

hadde lego, men synes ikke den er såå vantett, etter en liten vask var den ikke så god, synes nå en liten runde ikke bør gjøre dressen gjennombløt ved neste bruk[;)]

Coop sin kom best i test, og det gjorde den i fjor også, dessuten er den god å ha på, varm, og den tåler å SITTE/RULLE/SVØMME i vanndammer[;)]

Ikke bare Coop har den. Også Europris. Og jeg har sett barna i barnehagen til meg bruke den og den virker kjempebra. Har ingenbarn selv, men synes at denne dressen virker bra som sagt.
Ikke bestandig den dyreste som er best. Sjekk ihvertfall Friends dressen før du bestemmer noe annet! Tror den koster 399,-

Min favoritt når det gjelder vinterdresser er skogstad sin...Helt perfekt[:D]

jeg har kjøpt fra Cubus til tvillingene mine på 14mnd.
det er sånn gummi på baken og på beina,og er utagbar for inni.kostet 699kr pr dress og de er vandtette! guttene mine har ingen problemer med å gå i dressene.
var faktisk på Hovden i jula i masse snø,og de gikk og tusla rundt i snøen uten no problem.

Noen som har didrikson sin dress.. har sett på en som heter colorado coverall..

ORIGINAL: Oline V2

Vi sverger til Reima Tec
Gutten vår er ALDRI våt eller kald, og han tar omtrent svømmeknappen i pyttene...[8|]

Sign denne..

Har Lego tec, super fornøyd[:D]

Back
Topp